"Zöld a sulid?" címmel 2009. szeptember 11-től 2010. január 11-ig hulladék-visszaváltó versenyt hirdet a Tesco-Global Áruházak Zrt. A "Zöld a sulid?" akció folytatása a korábbi "Ki lesz a zöldebb?", valamint a "Szomjazik a nyereményekre?" elnevezésű kampányoknak.
A Tesco-Global Áruházak Zrt. 2009 januárjában, elsőként vezette be a PET-palackok és alumínium dobozok visszaváltási rendszerét, melyet folyamatosan kiterjeszt egyre több áruházára. E lépés a vállalat környezetvédelmi politikájának egyik fontos eredménye, amely immár 49 áruházban elérhető.
A"Zöld a sulid?"őszi-téli verseny a a diákokat szólítja meg. Ismét a fiatal korosztály szorgalmára és a környezetvédelem iránti nyitottságára számít az áruházlánc, amely a nebulók által összegyűjtött 200-200 db PET-palack és alumíniumdoboz visszaváltása alkalmával egy-egy pecsétet ad awww.ecotesco.hu weboldalról letölthető pecsétgyűjtő füzetbe. 5 db füzetet összegyűjtve, azokat postára adva a résztvevők nyereménysorsoláson vesznek részt, melynek fődíja egy fergeteges korcsolyabuli sztárfellépővel. További két iskola egyenként 300 ezer forintos Tesco vásárlási utalványt nyerhet.
Az őszi-téli hulladék-visszaváltó verseny beharangozó rendezvényére a szegedi Tesco áruház parkolójában, 2009. szeptember 12-én kerül sor, ahol számos, környezetvédelemmel kapcsolatos játékos és szórakoztató program (rajzverseny, mag kép készítés, papírgalacsin kép készítés) mellett ügyességi vetélkedők (célbadobás hulladékokra, hulladéktorony építés, PET-palack festés), kézműves foglalkozások, arcfestés és óriáscsúszda várja a látogatókat.
A hulladék-visszaváltó program nyári, "Szomjazik a nyereményekre?" elnevezésű akciója augusztus 23-án zárult, így a nyáron is szorgalmasan és szelektíven gyűjtögető vásárlók az augusztus 31-i sorsolást követően, szeptember 15-én vehetik át nyereményüket. A három szerencsés nyertes, Erdődi Sándor budapesti, Mikle Róbert győri és Kállai Róbert nyúli lakos, akik egyenként százezer forint értékű Tesco vásárlási utalványt nyertek.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
"Ezúton is szeretnék gratulálni a "Szomjazik a nyereményekre?" akciónk nyerteseinek. Bízom benne, hogy a mostani, diákoknak szóló hulladék-visszaváltó versenyünk nem csupán a nebulók, hanem valamennyi korosztály szimpátiáját és lelkesedését is elnyeri. Hiszünk abban, hogy vásárlóinkkal együtt valóban sokat tehetünk a környezetünk megóvása érdekében ", mondta el Hackl Mónika, a Tesco kommunikációs vezetője.
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








