Nagy hal szeretne lenni a biztosítási piacon is a Tesco, az élelmiszerkereskedelmi lánc ennek érdekében egy pénzintézettel szövetkezik. Mindeközben már működnek az első Tesco bankfiókok Nagy-Britanniában.
Biztosítási ágazatot indít a Tesco a Benelux Fortis bankkal közösen. A 2015-ig szóló megállapodás értelmében mindkét cég 100-100 millió angol fontot fektet egy új társaság, a Tesco Insurance Limited létrehozásába az Egyesült Királyságban. A vállalatból az élelmiszer kiskereskedelmi cég pénzügyi ügyletekre szakosodott leánya, a Tesco Personal Finance 49.9%-os részesedéssel, a Fortis 50.1%-kal rendelkezik - számol be a Financial Times.
A társaság tevékenységeit is felosztották egymás között a szereplők. A Tesco felelőssége a marketing, a termékfejlesztés és az ügyfelek kiszolgálása, a bank pedig biztosításszakmai területeken tevékenykedik. Bár a Tesco 500 millió fontos árbevételével már jelenleg is 4.5%-os részesedéssel rendelkezik a brit személyautó-biztosítási piacon, a jobb termékeknek és olcsóbb díjaknak köszönhetően másfélmillió új kocsi- és lakásbiztosítást remélnek az ügylettől.
A brit élelmiszermamut a szigetország területén jelenleg is mintegy 6 millió embernek nyújt pénzügyi szolgáltatásokat. 7.5%-os részesedéssel bír a brit hitelkártya-piacon, és a tervek közt szerepel a megjelenés a lakossági jelzálogpiacon is. Emellett az első májusban nyílt áruházi fiókkal a banki szolgáltatások területére is betört az áruház. A bankfiókok számát kezdetben összesen harmincra kívánják bővíteni a nagy-britanniai hipermarketekben.
A fél mezőnyt verte a Lidl filléres sajátmárkása: ezek a legbiztonságosabb biciklis sisakok 2024-ben
Meglepően jól teljesített a Lidl sajátmárkás kerékpáros sisakja egy nagy német teszten. Egy 50 ezres modell viszont elvérzett a próbákon.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- A dél-koreai kormány kénytelen volt engedni a tiltakozó orvosoknak
- Remény csillant egy harminc éve húzódó konfliktus lezárására
- Nagy valószínűséggel vége Hanga Ádám szezonjának
- Trump-per: felgyújtotta magát egy ember a bíróság épületénél – videó
- Az óvóhelyre kellett menekíteni Kijevben a német gazdasági minisztert
- Jelentős esemény Nicole Kidman pályafutásában