Átrendeződés tapasztalható a hazai kempingpiacon: újra csehek és lengyelek táboroznak a Balaton partján.
Csökkent a balatoni kempingek forgalma -derült ki a legnagyobb kempingüzemeltető cég, a Balatontourist Zrt. összesítéséből.
Habár a hazai vendégek száma -az év eddig eltelt részében- 13 százalékkal nőtt, összességében az elmúlt év hasonló időszakához képest augusztusig a szálláshelyek forgalma 5 százalékkal csökkent.
Ugyanakkor bizakodásra adhat okot, hogy az idén sokkal több a hazai és a közeli országokból érkező -elsősorban cseh és lengyel- vendég.
A kisebb dunántúli vállalkozások ugyanakkor nem panaszkodnak: többen azt állítják, hogy ismét divat lett idehaza kempingezni. Ebben nem kis része van a gazdasági válságnak és az elmúlt hetek kánikulájának, de vonzzák a vendégeket a különböző fesztiválok is.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Berobbant a grillszezon: mutatjuk, mik lesznek az idei újdonságok
Egzotikus ízek is megjelentek a PENNY kínálatában.


