A válság nem vetette vissza az üzletnyitási hajlandóságot - derül ki a kereskedők hálózatfejlesztési terveiből. Amelyik piaci szereplő tud, fejleszt.
A Népszabadság körkérdéséből kiderül: a Tesco az előző évekhez hasonlóan az idén is két számjegyű bővítést tervez, a válság miatt nem módosítottak az idei hálózatfejlesztési terveiken. Egyre nagyobb szerepet kapnak az elsősorban a városközpontokban található, kis alapterületű Express-áruházaik.
Hasonló irányba mozdult a Spar is. Bár az elsődleges cél a tavaly átvett Plus hálózat Spar-köntösbe öltöztetése ugyanakkor a vállalat több szuper-, illetve hipermarketet, és mellettük kisebb City Spart is nyit idén.
A keresletcsökkenést leginkább megsínylő elektronikai kereskedelmi láncok is fejlesztenek. Az Electro World dinamikus fejlesztési tervekkel állt elő, így az idén két új áruházukat nyitják meg - Budapesten és Miskolcon -, majd innentől évente 3-4 új üzletnyitást terveznek. A forgalmi adatai alapján jelenleg piacvezetőnek tudott Media Markt is újabb üzleteket tervez.
Révész Tamás 20 évnyi amerikai élet után visszatért Magyarországra és az újabb könyve már itthon, Budapesten készült.
Gombából és növényi szálakból fejlesztett újgenerációs jógamatracot egy fiatal magyar csapat.
Ennek nincs is tücsök íze, ez a leggyakoribb visszajelzés a többféle ízesítéssel gyártott, tücsökfehérjével dúsított proteinszelet, snack és shake kapcsán.
A Magyar Mozgókép Fesztiválon találkozhat először a közönség Králl Kevin “Melange”című kisjátékfilmjével.
-
Az élhetőbb városokban az ingatlanok is felértékelődnek (x)
Minél több szolgáltatás és zöld van a közelben, annál jobban.