Hiába a válság, a jó (és olcsó) ruha elengedhetetlen - ez jut eszébe az embernek, ha a Hennes & Mauritz idei terveit nézegeti. A cég nem elég, hogy nyereséges, de idén novemberig 159 új üzletet tervez nyitni.
Számtalan történetet hallottunk az utóbbi időben kiskereskedőkről, akik a nehéz gazdasági helyzetben kénytelenek voltak lehúzni a rolót. A H&M egyáltalán nem így van ezzel, sőt. Az új vezérigazgató, az alapító 34 éves unokája, Karl-Johan Persson grandiózus tervekkel állt elő.
Bár csak július elsején vette át a cég irányítását, Persson máris lázas tervezésbe fogott: novemberig 159 új boltot nyitna, úgy, hogy ez év első felében már 84 új áruházzal bővült a lánc.
A cég második negyedéves jelentése több, mint meggyőző. A nettó nyeresége 532 millió dollárra rúgott, ami 6 százalékkal volt magasabb, mint egy évvel korábban, ugyanebben az időszakban. A forgalom 23 százalékkal 3,5 milliárd dollárra rúgott. Még az Egyesült Államokban is jól ment a H&M-nek, pedig ott külföldi áruházlánc alig veti meg a lábát - pláne a mostani vérzivataros időkben. Két új áruházzal 171-re emelkedett a tengerentúli országban a H&M-egységek száma, és újabb boltok nyitását tervezik.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Kötelező győzelemmel szerezhet hétvégén bajnoki címet a Ferencváros
- Ilyés Ferenc ezt tanácsolja a leendő olimpikon kézilabdázóknak
- Drámai képsorok a hajnali ferihegyi úti tragédiáról - videó
- A háború nem döntötte be az orosz turizmust
- Napelemes bejelentést tett a Budapesti Közművek
- A betétdíj farvizén trükkös áremelés közelít