Itt a nagy év végi pezsgőkörkép: ezek a legjobbak 2025-ben, nagy csatában a Törley és a Moet&Chandon
A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
A budapesti székhelyű Herz Szalámigyár Zrt. nem tudta dolgozói áprilisi bérét kifizetni május 10-ig. A társaságnak hónapok óta nem sikerül megállapodnia folyó finanszírozási kérdésekről egyedüli hitelező bankjával, a pénzügyi nehézségek miatt már a dolgozók bérének kifizetése is veszélybe került.
"Mára az a szomorú helyzet állt elő, hogy nem tudtunk eleget tenni áprilisi bérfizetési kötelezettségeinknek a dolgozók felé. Társaságunk hónapok óta tárgyalásokat folytat finanszírozó bankjával, azonban még a rövidtávú, a mindennapi működéshez elengedhetetlen forrásokat sem érjük el emiatt" − jelentette ki Nagy Endre, a Herz Szalámigyár Zrt. vezérigazgatója.A cégvezető hozzátette, hogy a Herz termékei prémiumtermékek lévén a gazdasági válság ellenére továbbra is keresettek mind belföldön és külföldön, azonban a finanszírozás hiánya hónapok óta ellehetetleníti a termelést és a napi működést. A finanszírozási problémák következtében lecsökkent termelésvolumen miatt az elmúlt hónapban 130 dolgozó csoportos létszámleépítését jelentette be a vállalat a munkaügyi központ és a dolgozók felé.
"Mára minden területen drasztikus lépésekkel a minimumra csökkentettük a működési költségeket. Kész reorganizációs tervünk van a folytatáshoz. A jelenlegi helyzetben már csakis a külső finanszírozáson múlik, mikor tudunk a dolgozóknak bért fizetni, és helyreállítani a megszokott működési rendet," - tette hozzá Nagy Endre.
A hagyományos érlelésű szalámikat gyártó vállalatnak igen forrásigényes a termelése, hiszen egy-egy szalámi érési ideje 3 hónap, vagyis az árbevétel lassan érkezik, ezt az időszakot pedig finanszírozni kell.
A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.


