Az online legyűrte a hagyományos irodákat: Átadták a 2007-es év turisztikai szolgáltatóinak járó Business Traveller Star Alliance Club díjakat. A díjat a Business Traveller olvasóinak szavazatai alapján nyerték el tíz kategóriában a legjobbak. A legjobb utazásszervezőnek járó elsimerést a C-Travel.hu, az Index.hu utazási melléklete vívta ki, a Neckermann és a Vista utazási irodák előtt. Az ünnepélyes fogadáson Erdős Ákos ügyvezető vette át a díjat.
Ezzel az eredménnyel is igazolódni látszanak azok korábbi előrejelzések, miszerint a hagyományos irodák mellett egyre inkább előre törnek az online utaztatók. A felhasználók utazásszervezési szokásai affelé tolódnak, hogy úgynevezett gyűjtőportálokat keresnek fel utazásaik megszervezéséhez, ahol egy helyen találnak meg minden utazással kapcsolatos információt. A C-Travel.hu is ennek köszönheti sikereit, hiszen egy helyen kínál belföldi szállásokat, külföldi utakat, online repülőjegy foglalást és utasbiztosítást, buszjegy rendelést valamint retéri parkolóhely foglalást.
C-Travel.hu adatai alapján az online utazási irodák térhódításának, így a könnyebb elérhetőségnek és kereshetőségnek köszönhetően az utazók jóval korábban megkezdik nyaralásaik megszervezését, mint néhány évvel ezelőtt. 2008-ban várhatóan tovább fog növekedni a Bulgáriába utazók száma, Horvátország mellet pedig egyre népszerűbb desztinációnak számít Montenegro és Szlovénia. Megfigyelhető továbbá, hogy az egzotikus országokra vonatkozó kereslet nyáron sem csökkent a 2007-es téli adatokhoz viszonyítva.
A belföldi ajánlatkérésekből kimutatható, hogy az egyre jobb minőséget képviselő wellness szállodákba irányuló forgalom folyamatosan növekszik, melyet az idei évben is túlnyomó részt az üdülési csekk forgalom generál várhatóan.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Hatályon kívül helyezték Harvey Weinstein nemi erőszakos ítéletét
- A világ élvonalában a Richter – döntöttek az osztalékról
- Nagy Márton személyesen is tolmácsolta a kormány ultimátumát
- Női holttestet találtak az egyik szentesi utcán – leszúrhatták
- Három kínai űrhajós vette célba a Mennyei Palotát
- Megújul Horvátország légiereje