Azoknak, akik úgy érzik nincs megfelelő ötletük, de mégis szeretnének önmaguk urává válni, kiváló lehetőséget kínálhat valamely franchise-rendszerhez való csatlakozás. Megnéztük, milyen új és népszerű lehetőséget kínálhat a franchise a hazai vállalkozások számára.
Nagy érdeklődésre tart számot a Café Jubilee franchise-koncepció - tudtuk meg a Dakexpo Kft.-től. Az 1998-ban indult hálózat eredetileg Máltán, valamint a szomszédos Gozo szigetén nyitott meg egységeket, most azonban szeretnének hazánkban is megjelenni.
A csatlakozni vágyóknak tudniuk kell, hogy az - angol és ír vendéglők mintájára készült - étterem, kávézó egységeinek legalább 110 négyzetméteres alapterületűnek kell lennie, ennek beruházási költsége 80 ezer euró, vagyis 20 millió forint körül van.
Emellett a csatlakozáshoz természetesen meg kell fizetni az egység nyitásának jogát is, ez 40 ezer eurót tesz ki, azaz 10 millió forintot kell erre szánnunk. Ha ezt befizettük, azzal opciós jogot is szerzünk a mester-jog későbbi megvásárlására.
A magyarországi egységek étlapjára az előzetes tervek szerint 60 százalékban kerülnek majd máltai, és 20-20 százalékban új, illetve a magyar konyhának leginkább megfelelő fogások.
Itt a nagy év végi pezsgőkörkép: ezek a legjobbak 2025-ben, nagy csatában a Törley és a Moet&Chandon
A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








