Itt a nagy év végi pezsgőkörkép: ezek a legjobbak 2025-ben, nagy csatában a Törley és a Moet&Chandon
A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
Zártkörű részvénytársaságként egyesíti cégeit a Főzelékfaló éttermeket létrehozó Bársony Ferenc, aki sikeresen felépített egy 5 saját és 4 franchise-partner által üzemeltetett egységből álló láncot, valamint működtet 3 másik vendéglátó-ipari egységet: egy kávézót, egy szárnyas- és egy görög specialitásokat kínáló éttermet - írja a Napi.
Az egyesítést elsősorban könyvelési, adminisztrációs, számlázási és munkaszervezési szempontok indokolják. A cégek összesen mintegy 100 munkavállalót foglalkoztatnak és az idén 600 millió forintot meghaladó árbevételt hozhatnak, mely legalább 15%-os év/év alapú növekedést jelentene.
A vezető sokat vár az Aréna Plázában való megjelenéstől, részben a helyszín, másrészt pedig az étteremkínálat miatt, hiszen a Főzelékfaló kínálatához hasonlót nyújtó más egység nem fog működni az áruházban.
A negyedik franchise rendszerben működtetett egység januárban nyílhat meg a Ferenciek terén, a partnereivel azonban korántsem elégedett a cégvezető, a minőségi kifogások mellett azt tapasztalta, hogy a legtöbben túl gyorsan akarnak meggazdagodni, amikor pedig beindul az üzlet, már nem akarnak royalty-t fizetni. A partnereknek egyébként az üzlet helyétől és nagyságától függően évi 200-400 ezer forint közötti díjat kell fizetniük.
A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.


