A jelen helyzetben, mikor a piacon folyik a verseny a vállalkozások hitelezéséért, nem várható el, hogy az állam olyan programokra adjon kamattámogatást, amelyek még így is drágábbak a piaci lehetőségeknél - adja hírül a Napi Gazdaság.
Aladics Sándor, az MFB vezérigazgató-helyettese szerint a versenypiacon csupán az "ablakszerű" új lehetőségek elérését célzó termékek esetében van helye az állami kamattámogatás kialakításának, és ott is csupán kötött ideig, általában a türelmi időszak végéig. Az MFB által előírt korlát, a maximum 4 százalékos kamatfelár jótékony hatással bírt a bankok árazására, a bankokon keresztül eddig 170 milliárd forintnyi vállalkozásfejlesztési hitel került folyósításra.
A Sikeres Magyarországért Vállalkozásfejlesztési Hitelprogram pénzintézeti partnereit vizsgálva, az általuk folyósított hitelek nagyságrendileg leképezik a banki sorrendet. A partneri kör folyamatosan bővül, mivel a takarékszövetkezeti hálózat egyre nagyobb része válik az MFB partnerévé. Egy új tendencia is megfigyelhető, a hazánkban képviseletet, fióktelepet nyitó bankok is leszerződnek az MFB-vel és a most kialakuló ügyfélkörnek is kínálják a hitelprogramot.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


