A hét közepén rövid napos időszak jöhet, karácsony után viszont a hőmérséklet akár az átlag alá is süllyedhet.
Nagyüzemben fosztogatták az utasuk bőröndjeit a budapesti Liszt Ferenc repülőtéren egy január estén, a reptér a légitársaságokra mutogat - írja a 444.
Január 19-én nyilvános Facebook-posztot tett közzé a budapesti dél-korai nagykövetség, hogy figyelmeztessék állampolgáraikat: az utóbbi időben több honfitársuk értéke tűnt el a budapesti reptéren, így vigyázzanak az erre tévedők. A bejegyzésben azt is leírják, hogy ellopott készpénzért nem kaphatnak kompenzációt.
A 444 cikke szerint egy koreai utas így jellemzi a Liszt Ferenc repteret a légikikötő Facebook-ján:
A január 19-i lopós éjjelnek több károsultja is van, közöttük egy Dublinban élő magyar házaspár, akiktől karika- és eljegyzési gyűrűket loptak el.
A reptér a 444-nek a légitársaságokra hárította a felelősséget. Közleményük szerint a
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








