Egyre többen érzik tehernek a karácsonyi főzést, ezért idén is számos budapesti étterem kínál elviteles ünnepi menüt.
Már péntektől kinyithatnak a vendéglátóhelyek belső terei, belül is lehet majd fogyasztani. Eredetileg csak hétfőtől vezették volna be az intézkedést.
Május 29-től, azaz péntektől a vendéglátóhelyek, éttermek, kávézók, cukrászdák, büfék és presszók belső zárt tereiben is lehet már tartózkodni, megrendelt ételt és italt bent is el lehet fogyasztani - erősítette meg a Pesti Srácok információját Farkas Örs, a Kormányzati Tájékoztatási Központ szóvivője.
Mint mindta, a vendéglátóhelyeken a dolgozóknak maszkot kell viselniük és kötelező lesz a távolságtartás is. Farkas Örs azt is mondta, hogy pénteken az összes szabadtéri játszótér is megnyithat a fővárosban.
18 év felettiek csak kendővel, maszkkal vagy sállal eltakart orral és szájjal tartózkodhatnak a budapesti játszótereken.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








