A kutatók közösségi bejegyzésekből is azonosítottak albínó siklókat – egy fotó akár tudományos felfedezést is érhet.
Átmeneti üzemanyag-ellátási problémák miatt a Budapest Airport arra kéri a légitársaságokat, hogy korlátozzák a Ferihegyen felvett kerozin mennyiségét július 16. és 31. között - írja az AirPortal.hu
Az AIRportal.hu információi szerint fennakadások tapasztalhatók a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér üzemanyag-ellátásában. A Budapest Airport megerősítette a portálnak, hogy a szolgáltató ellátási láncában keletkezett problémák miatt ideiglenesen csökkent a repülőtéren elérhető kerozinkészlet.
A repülőtér üzemeltetője arra kérte a légitársaságokat, hogy Budapesten csak a feltétlenül szükséges mennyiségű üzemanyagot tankoljanak, és inkább a kiinduló repülőtereken vegyenek fel több kerozint. A korlátozás július 16-tól július 31-ig lesz érvényben.
A Budapest Airport közleménye szerint a légitársaságok együttműködése esetén a kialakult helyzet nem okoz majd járatkéséseket vagy -törléseket. Az ellátási problémák pontos okáról egyelőre nincs információ.
Fotó: Koszticsák Szilárd, MTI/MTVA
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








