A hét közepén rövid napos időszak jöhet, karácsony után viszont a hőmérséklet akár az átlag alá is süllyedhet.
Újabb híres turisztikai látványosság lesz fizetős: még regisztrálni is kell, mielőtt a közelébe mész
Verona bevezeti a jegyrendszert a Júlia házának udvarába látogatók számára, hogy kezelje a turistaáradatot a világ egyik leghíresebb erkélyénél és legfényképezettebb udvaránál.
Verona, amely az olasz és külföldi turisták egyik legkedveltebb célpontja, különösen a Shakespeare Rómeó és Júlia tragédiájához kapcsolódó emlékhelyek miatt népszerű. A város most lépéseket tesz, hogy megfékezze a Júlia házának udvarában kialakult tömeget és az ezzel járó káoszt.
Az eddig ingyenesen látogatható romantikus, apró kert – ahol a híres dráma erkélyjelenete játszódott – hamarosan csak előzetes online foglalással lesz megtekinthető. A város önkormányzata és a műemléket felügyelő szerv között több évtizedes egyeztetés után született megállapodás a fizetős jegyrendszer bevezetéséről.
Az új rendszerben a látogatók egy meghatározott útvonalon juthatnak el a híres udvarba: a Piazza Navona felől indulva, a Teatro Nuovo néhány termén keresztül haladva érkezhetnek meg a célponthoz.
A döntéshozók bizakodóak, hogy az intézkedés nem csökkenti majd a turisták számát. Véleményük szerint az előzetes foglalás rendszere inkább exkluzívabbá teszi a helyszínt, és tovább növelheti annak népszerűségét – számolt be a Turizmus.com.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








