Rohamkocsival vitték kórházba a fiatal nőt, akit egy budapesti szórakozóhely előtt késelhettek meg.
A nemzeti ünnep eseményei mellett népszerű program lesz a hétvégén a belföldi utazás is. Eger, Budapest, Gyula mellett Hévíz és Siófok a legkeresettebb úti cél a magyarok körében a Szallas.hu adati szerint. A két fős, két éjszakás és wellness-célú üdülések jellemzik a hétvégét. Márciusban eddig az online fizetések összértékének 27 százalékát fizették SZÉP-kártyával a Szallas.hu oldalán.
Március 15-e idén szombatra esik, így nem jelent hosszú hétvégét, de ez nem csökkenti az utazási kedvet. „A nőnapi hétvége után ez lesz a második legnépszerűbb márciusi utazási időszak” – ismertette a Szallas.hu adatait Kelemen Lili, a cég sajtószóvivője. Jelenleg még a hazai szálláskínálat körülbelül negyede foglalható erre az időpontra a portálon.
A foglalási statisztikák alapján a legkedveltebb úti cél Eger, Budapest, Gyula, Hévíz és Siófok. A jelenlegi adatok szerint a legtöbb vendégéjszakát az észak-alföldi, a balatoni és a dél-alföldi régiókban töltik. A foglalások 58 százaléka 70 ezer forint alatti, harmada 70–170 ezer forint közötti, míg 9 százaléka meghaladja a 170 ezer forintot. A belföldi utazásokhoz sokan használtak SZÉP-kártyát: márciusban eddig az online fizetések összértékének 27 százalékát fizették vele.
A szállástípusok közül továbbra is a hotelek a legkeresettebbek, tízből négy vendég ezt választja. A foglalások negyede apartmanokba, ötöde vendégházakba szól, míg a vendégek 11 százaléka panziót, 4 százaléka pedig egyéb szálláshelyet választ. A foglalások csaknem fele wellness-szálláshelyekre érkezett. „A legtöbben ketten utaznak, és jellemzően két éjszakára foglalnak szállást, sokan pedig egy-egy szabadnappal hosszabbítják meg a hétvégét" – tette hozzá Kelemen Lili.
A nemzeti ünnep programjai iránt érdeklődők elsősorban lakóhelyük közelében keresnek eseményeket. Szabó Zsolt, a Szallas.hu Programok és Attrakciók Üzletágának vezetője szerint ezen a hétvégén sokan látogatnak majd el a szentendrei Skanzenbe, ahol az 1848-49-es forradalom és szabadságharc 176. évfordulójának hétvégéjén megrendezik a Huszáros napokat. A tematikus programok mellett népszerűek lesznek a múzeumok, várak és kastélyok, valamint a fürdők is. A gasztronómiai kalandok szerelmesei pedig a Taste Balaton Fesztivál utolsó napjaira csatlakozhatnak be ezen a hétvégén.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
Népszerűbbek lehetnek idén a belföldi utazások, mint tavaly
„A többség legalább két alkalommal tervez belföldi üdülést ebben az esztendőben" – mondta Kelemen Lili. Az adatok szerint a legbiztosabb utazási időszak továbbra is a nyári főszezon, azaz július és augusztus, amelyet május és április követ. Érdekesség, hogy a válaszadók ötöde az idén többször tervez belföldi utazást, mint tavaly, míg kétharmaduk nagyjából ugyanannyi utazással számol, mint az előző évben.
A legnépszerűbb hazai úti célok a Szallas.hu adatai szerint, foglalási darabszám alapján, a március 15-ei hétvégén
- Eger
- Budapest
- Gyula
- Hévíz
- Siófok
- Szeged
- Zalakaros
- Egerszalók
- Miskolc
- Hajdúszoboszló
Népszerű attrakciók és programok Magyarországon a március 15-e hétvégén (sorrend nélkül)
- Magyar Nemzeti Múzeum – Budapest
- Szépművészeti Múzeum – Budapest
- Néprajzi Múzeum – Budapest
- Szentendrei Skanzen - Szentendre
- Egri Vár - Eger
- RepTár Szolnoki Repülőmúzeum - Szolnok
- Festetics-kastély - Keszthely
- Boldogkői vár - Boldogkőváralja
- Gyulai Várfürdő -Gyula
- Magyar Zene Háza - Budapest
Események
- Huszáros nap 2025 - Szentendre
- Taste Balaton Fesztivál 2025 - Balatonfüred
- Füredi Tavaszi Fesztivál 2025 - Balatonfüred
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








