Folytatódik az átlagosnál enyhébb, de jellemzően borult, párás, ködös időjárás a jövő héten is.
Karbantartás miatt a H8-as HÉV rövidített útvonalon, csak az Örs vezér tere és Kerepes között közlekedik november 16-án és 17-én; Kerepes és Gödöllő között pótlóbuszok járnak - tájékoztatta a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) pénteken.
Ez idő alatt a H9-es HÉV egyes indulási időpontjai is módosulnak - írták. A közlemény szerint a HÉV-szerelvények pótlására három pótlóbusz indul. Kerepes és Gödöllő között a H8-as busz, amely Szilasliget és Mogyoród érintésével közlekedik, szintén Kerepes és Gödöllő között a H8E gyorsjárat, nem érintve Szilasligetet, Mogyoródot és Szentjakabot. Továbbá Mogyoród HÉV megálló és Szentjakab Hév megálló között a H8SZ járat, amely "igényvezérelt rend szerint", teljes üzemidőben jár, és Mogyoród HÉV megállónál jellemzően csatlakozik a H8-as pótlóbuszhoz - sorolták.
A járat csak akkor indul, ha az utazási igényt a meghirdetett indulási időpont előtt legalább 30 perccel bejelentették - olvasható a közleményben.
Címlapkép forrása: MTI/Balogh Zoltán
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








