A kutatók közösségi bejegyzésekből is azonosítottak albínó siklókat – egy fotó akár tudományos felfedezést is érhet.
A Budapesti Rendőr-főkapitányság (BRFK) a Facebook oldalán közölte, hogy ma visszaadta a Duna a verőcei hajóbaleset egyik eltűnt áldozatának a testét. Még további 4 embert keresnek jelenleg.
A Budapesti Rendőr-főkapitányság (BRFK) közösségi oldalán közölte, hogy ma visszaadta a Duna a verőcei hajóbaleset egyik eltűnt áldozatának a testét. Még további 4 embert keresnek jelenleg.
Ma, 2024. május 22-én délután, Vác és Sződliget között, a Duna 1675,8 folyamkilométerénél találtak egy férfi holttestet. A helyszínen a BRFK szakemberei végezték el a vizsgálatokat és azonosították az elhunytat. Kiderült, hogy a 19 éves férfi a hajóbaleset egyik áldozata. A BRFK Budapesti Rendőr-főkapitányság a facebookon is illő búcsút vett a fiatal áldozattól.
Nyugodj békében Márton! A budapesti rendőrök nevében őszinte részvétünket szeretnénk átadni a családnak!
- áll a posztban.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








