A kutatók közösségi bejegyzésekből is azonosítottak albínó siklókat – egy fotó akár tudományos felfedezést is érhet.
Felsővezeték-karbantartást végeznek Rákosrendező állomáson hétfőig az éjszakai órákban. ezért több vonalon is pótlóbuszok járnak.
Rákosrendező állomáson hétfőig az éjszakai órákban felsővezeték-karbantartást végeznek, ezért változik a menetrend, és a fővárosi szakaszon több vonat helyett pótlóbuszokat indítanak - közölte honlapján a vasúttársaság pénteken.
A Mávinform azt írta, hogy a változások érintik az esztergomi, a szobi és a veresegyházi vonalon utazókat, akiket a Nyugati pályaudvarnál a buszvégállomásról, a 26-os busz megállójából induló pótlóbuszok szállítanak Angyalföld, illetve Rákospalota-Újpest felé.
Változás lesz a menetrendben péntek és vasárnap között a Budapest-Győr-Hegyeshalom vonalon is. A Herceghalom és Mosonmagyaróvár, valamint Szárliget és Tatabánya között végzett pályakarbantartás miatt egyes vonatok módosított menetrend szerint közlekednek.
Részletes tájékoztatás a Mávinform honlapján található.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








