A részvénypiac forgalma 52,9 milliárd forint volt, a vezető részvények a Mol kivételével erősödtek az előző napi záráshoz képest.
Szerdától sűrűbben jár a repülőtéri 100E autóbusz, a jegy ára júliustól 900 forintról 1500-ra emelkedik - közölte a Budapesti Közlekedési Központ (BKK).
A közleményben azt írták, a koronavírus-járvány enyhülésének és a turizmus újraéledésének köszönhetően nőtt a 100E autóbusz kihasználtsága, ezért a Deák Ferenc tér és a Liszt Ferenc-repülőtér között közlekedő jármű szerdától gyakrabban közlekedik. Napközben minden nap 10 percenként indul, kedden, szerdán és csütörtökön 8 és 9 óra között az eddigi 15 perc helyett 12 percenként, hajnalban és késő este pedig további járatok segítik az utazást. Éjszaka 25 perccel később, 1 óra 30 perckor indul a belváros felé az utolsó busz.
Ugyanakkor július 1-jétől 1500 forintba kerül a repülőtéri buszra a jegy. A BKK kiemelte, hogy a jelentősen emelkedő fenntartási költségek ellenére továbbra is garantálni kívánják a stabil működést. A 100E vonalon egy korábbi felmérés szerint az utasok 83 százaléka külföldi, aki csak alkalmi jelleggel használja a BKK szolgáltatásait, és a 3,7 eurós árszintet - amely jelenlegi árfolyamon számítva hozzávetőleg 1500 forint - az utasok nagy része elfogadhatónak tartaná. A budapesti repülőtéri vonaljegyhez hasonló termékek ára Londonban 3000 forinttól indul, Párizsban 3500-4200, Bécsben 2800, Prágában 1300-1400 forint.
A buszok a reptér felé csak a Kálvin térnél állnak meg - az éjszakai járatokról való átszállást megkönnyítve 3 óra 32 perckor és 4 óra 02 perckor az Astoriánál is megállnak a járatok -, míg a Deák Ferenc tér felé tartó buszokról a Kálvin tér mellett az Astoriánál is le lehet szállni.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








