Hihetetlen felfedezés az Alföldön: honfoglaló elit harcosok sírjának titkai tárultak fel Akasztón – nemzetközi jelentőségű leletegyüttes mesél őseinkről.
Halálos áldozata is van a Mélykút és Bácsalmás között csütörtök reggel történt vonatbalesetnek - közölte a Bács-Kiskun Megyei Rendőr-főkapitányság a police.hu-n.
A vonattal ütköző személyautóban négy nő utazott, egyikük a helyszínen életét vesztette, egyet pedig mentőhelikopterrel visznek kórházba. A baleset körülményei még tisztázatlanok - írta a rendőrség.
A Mávinform korábbi közleménye szerint a vonaton nem sérült meg senki. A helyszínelés végéig - várhatóan 10-11 óráig - szünetel a vonatforgalom az érintett szakaszon, Mélykút és Bácsalmás között pótlóbuszokra kell átszállni. A Bátaszék-Baja-Kiskunfélegyháza-Kecskemét között közlekedő vonatok emiatt késnek. A személyautó a Kecskemétről Bajára tartó, Kiskunhalasról 6.43-kor továbbinduló InterRégió vonattal ütközött össze - írták.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








