Az orosz Mere hálózat Basket Plus néven nyitotta meg első magyarországi üzletét, amely a nyitás után több mint egy héttel is tömegeket vonz az alacsony...
A FKF közölte, október 2-án, szombaton újabb hidat fognak tisztítani.
A Budapesti Közművek Nonprofit Zrt. keretein belül önállóan működő FKF Köztisztasági Divízió tájékoztatja a lakosságot, hogy munkatársaik 2021. október 2-án szombaton
- 06.30 órától – 13.00 óráig a Rákóczi híd déli oldalát (Budáról Pestre vezető oldal)
- 14.30 órától – 20.00 óráig a Rákóczi híd északi oldalát (Pestről Budára vezető oldal)
tisztítják környezetkímélő technológiával, kézi és gépi erővel. A Társaság kéri a gépjárművezetőket, és különösen a járdán kerékpározókat, hogy a munkaterületek mellett fokozott figyelemmel közlekedjenek, ezzel is segítve az FKF munkatársainak biztonságos feladatellátását.
A hídmosások részei az éves, előre tervezett köztisztasági munkáknak. Az FKF évi két alkalommal, tavasszal és ősszel tisztítja meg Budapest 8 kiemelt forgalmú hídját.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








