Folytatódik az átlagosnál enyhébb, de jellemzően borult, párás, ködös időjárás a jövő héten is.
Vasárnap is extrém lesz az UV-sugárzás - közölte az Országos Meteorológiai Szolgálat.
Az MTI-hez eljuttatott tájékoztatójukban azt írták: a figyelmeztetési értéket meghaladó, 8,4-es (extrém) UV-B-sugárzás várható. Ilyenkor normál bőrtípusnál már 15-20 perc napon tartózkodás esetén is bőrpír keletkezhet. Azt kérik, hogy mindenki fokozottan védekezzen a napsugárzás által okozott leégés ellen. Napközben, 11 és 15 óra között kerülni kell a napozást, és mindenképpen javasolt vállat takaró póló, szalmakalap, valamint fényvédő krém használata.
A várható UV-B-értékek területi eloszlása megtekinthető a www.met.hu/idojaras/humanmeteorologia/uv-b weboldalon. Az előrejelzés szerint vasárnap túlnyomóan derült lesz az ég, a napsütést inkább csak a Tisza vonala mentén zavarják gomolyfelhők. Csapadék nem várható. A szél helyenként megélénkül. A legalacsonyabb hőmérséklet 11 és 18 Celsius-fok között valószínű, a nyugati határvidéken és az északi völgyekben lesz hűvösebb a hajnal. A legmagasabb hőmérséklet 28 és 32 fok között alakul.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








