Ha nem is a tökéletes őrleményt keressük, akkor is fontos, hogy a kávédaráló megbízható, gyors és viszonylag csendes legyen.
A nyári főszezonban évről évre egyre élénkebb a használt kabriók hazai piaca: idén májusban minden eddiginél nagyobb, 4 ezer feletti számú nyitott utasterű személyautó közül válogathattak az érdeklődők - írja közleményében a Használtató.hu.
Míg a szezonon kívül 2500-3000, addig az idei nyári időszakban havonta már 4000 körüli használt kabriót hirdetnek meg. A kínálati számok átlaga évről évre emelkedik, az idei első öt hónapban a tavalyi év hasonló időszakához képest 13 százalékkal nőtt a kínálat - tájékoztat Fodor László, a Használtautó.hu szakértője. Eközben a főszezon egyes hónapjaiban a netes keresések száma is rendre meghaladja a 200 ezret. Ezekhez az autókhoz egyfajta luxusérzés társul, amit az is mutat, hogy bár a kínált kabriók átlagéletkora közel 12 év (mindössze negyedüket gyártották öt éven belül),A használt kabriók kínálatában egyértelműen a BMW gyártmányai szerepelnek a legnagyobb arányban: 21 százalékos a részesedésük. A sorban szintén német márkák, a Mercedes és a Volkswagen következnek 10, illetve 9 százalékkal. A Peugeot-val (9 százalék) kiegészülő négyes együttesen a teljes kínálat mintegy felét (49 százalék) fedi le. Érdekesség, hogy az összes BMW és Peugeot személyautó-hirdetésnek a 6 százaléka kabrió.
Gyorsan javul a komfortosság
Míg tavaly a teljes kabrió-kínálatnak a 72 százalékát kínálták meglévő légkondicionáló rendszerrel, ez az arány idén már 79 százalékra nőtt. Bár első pillantásra ez a kabriók esetében másodlagos szempontnak tűnik, figyelembe kell venni, hogy kabrióval nem csupán esős időben, de napközben, tűző napon sem ajánlatos nyitott tetővel közlekedni. A fent említett luxusérzés hamar semmivé foszlik, ha erre a szempontra nem ügyel a vásárló.
A legdrágább, illetve a legidősebb
A kabriók 3-4 százaléka tartozik a veterán kategóriába, az elérhető modellek közül jelenleg a legidősebb egy több mint száz esztendős Ford T-modell, de a Morris Eight egy meghirdetett példánya is immár több mint 80 éve, 1935-ben gördült ki a gyárkapun.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
3,5%-os kamatozású hitellel segíti a tudatos otthontervezést a Fundamenta megújult lakásszámlája (THM: 5,04–5,31%) (x)
Frissítette egyik legnépszerűbb termékét, az Otthontervező Lakásszámlát a Fundamenta, azzal a céllal, hogy még inkább megkönnyítse ügyfelei számára lakáscéljaik elérését.
-
A stílus maga az ember - már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei (x)
A Gránit Bank most azon ügyfeleinek, akiknek az ajánlására két további ügyfél számlát nyit a banknál december 19-ig, díjmentesen biztosít digitális fizetésre alkalmas karkötőt.








