Szerdán is változékony, de télies idő lesz. Több megyére is kiadtak riasztást ónos eső miatt.
Sapka? Sál? Rövidgatya? Strandpapucs? Hiába nézel ki az ablakon, mégsem tudod eldönteni, mit vegyél fel ma? Segítünk! Ilyen időjárásra készülj most kedden (2016.03.01).
Nem tudod, mit vegyél fel reggel? Kíváncsi vagy várható-e csapadék, illetve mire számíthatsz, ha autóba ülsz? Esetleg a napi orvosmeteorológiai előrejelzés, pollen és UV helyzet is érdekel? Itt a Pénzcentrum napi időjárásjelentése:
36 órás előrejelzés
Kedd reggel is még többfelé ébredhetünk esőre, záporra, sőt helyenként egy-egy zivatar sem kizárt. A Dunántúlon egyre többfelé feltámad az északnyugatira forduló szél, miközben a még kevésbé szeles tájakon párássá válhat a levegő, foltokban köd képződhet. Reggelre 4 és 8 fok közé csökken a hőmérséklet. Napközben a nyugati, délnyugati és a déli tájakon fokozatosan megszűnik a csapadék, máshol még továbbra is számítani kell esőre, záporokra. Sokfelé szeles időre kell számítani, a Dunántúl északi, északnyugati felén viharos északnyugati lökések is előfordulhatnak. A legmagasabb hőmérséklet 6 és 13 fok között alakul.
Szerda reggel még északkeleten fordulhat elő kisebb csapadék, majd napközben változóan felhős-napos, de még többfelé szeles időre van kilátás. Hajnalban helyenként gyengén fagyhat, délután 7-12 fokra készülhetünk.
Közlekedésmeteorológiai jelentés
Kedden is többfelé számíthatunk esőtől, záporoktól vizes, csúszós utakra, kezdetben zivatar is kialakulhat. Helyenként vízátfolyások is nehezíthetik a közlekedést. A többfelé erős, helyenként viharos nyugatias szél jelentősen csökkentheti a járművek menetstabilitását. Balesetmentes közlekedést kívánunk!
Orvosmeteorológiai jelentés
Kedden hidegfronti hatás érvényesül. Felerősödhetnek az ízületi és kopásos eredetű bántalmak, görcsös panaszok jelentkezhetnek. Ezzel együtt fejfájás, esetenként migrénes fejfájás is jelentkezhet. A változékony időben könnyen megfázhatunk, öltözködjünk rétegesen!
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
Hójelentés
Kedden az enyhe időben többfelé számíthatunk esőre, záporokra, havazás azonban továbbra sem várható.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








