Folytatódik az átlagosnál enyhébb, de jellemzően borult, párás, ködös időjárás a jövő héten is.
Akciós ajánlatokkal készültek a Valentin-napra a magyarországi szállodák, ahol az MTI tudósítói által készített körkép szerint kiemelkedően magas lesz a foglaltság.
Kovács István, a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségének főtitkára az MTI-nek elmondta: a szállodák februárban az évszaknak megfelelő akciós csomagajánlatokkal készülnek a farsangi illetve Valentin-napi időszakra. Mivel idén a Valentin-nap hétvégére esik, sokan használják ki a lehetőséget, és pihenéssel töltik wellness-szállodában - tette hozzá. A szakértő szerint
Már szerdán délelőtt 90 százalék fölött járt a szobafoglalás Valentin napot is magában foglaló hétvégére a bükfürdői Danubius Health Spa Resort szállodában a szállodaigazgató tájékoztatása szerint. A kétszáz szobával, önálló gyógy- és élményfürdővel rendelkező szálloda a családok körében is egyre népszerűbb, vendégeik nagyobb része belföldről, kisebb része pedig elsősorban Csehországból, Ausztriából és Németországból érkezik. A Valentin-nap alkalmából egy romantikus gyertyafényes vacsorát, ezt követően pedig szintén gyertyafényes, hangulatos fürdőzést ajánlanak vendégeiknek.
Zalában főként a gyerekes családok foglalásainak köszönhetően teltházzal várja a Valentin-napi hétvégét a Hévízhez közeli Alsópáhokon működő Kolping Hotel Spa & Family Resort. A 450 ágyas szálloda igazgatója szerint a foglaltság nem annyira a szerelmesek ünnepének, mint inkább a farsangi programjaiknak köszönhető. Hozzátette: ezen a hétvégén sem kiemelt árakkal, hanem a téli szezonban szokásos árakon kínálták szobáikat, ennek is köszönhető, hogy a januári csendesebb időszak után februárban már minden hétvégéjükön kiemelkedően magas a foglaltság. A vendégek háromnegyede magyar, a többi német turista.
Pest megyében is megteltek a wellness szolgáltatásokat nyújtó hotelek, közöttük elfogytak a helyek a monori háromcsillagos superior Nyerges Hotel Termálban. A szálloda igazgatója kiemelte, hogy rendkívül nagy volt az érdeklődés a Valentin-naphoz kacsolódva, és nem is tudtak minden érdeklődőt fogadni. A szobákat két héttel vagy még korábban lefoglalták, a vendégek főleg belföldiek.
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 20 000 000 forintot 20 éves futamidőre már 6,89 százalékos THM-el, havi 150 768 Ft forintos törlesztővel fel lehet venni az ERSTE Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a CIB Banknál 6,89% a THM, míg a MagNet Banknál 7,03%; a Raiffeisen Banknál 7,22%, az UniCredit banknál pedig 7,29%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
Teltházat könyvelhet el a Szentendre történelmi belvárosában található négycsillagos Bükkös Hotel & Spa az igazgató tájékoztatása szerint. Valentin-napi romantikus ajánlatukban egy-egy pohár bor, gyertyafényes vacsora is szerepel. A vendégek, akiknek 80 százaléka belföldi, két éjszakát és három napot tölthetnek el a dunakanyari városban.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








