A kutatók közösségi bejegyzésekből is azonosítottak albínó siklókat – egy fotó akár tudományos felfedezést is érhet.
Ugyan csapadék kevés eséllyel alakulhat ki, de dermesztő hideg lesz 2014 utolsó napján. Akár -20 fok is lehet az ország egyes részein.
Szerdán eleinte többnyire derült, napos idő lesz, majd délutántól északnyugat felől megnövekszik a fátyolfelhőzet, csapadék nem várható. Kezdetben az északi, északkeleti szelet a Dunántúlon többfelé, a Tiszántúlon néhol erős lökések kísérik, ezért hófúvásra továbbra is számítani kell, majd estétől jelentősen mérséklődik a légmozgás. Szerdán főként délkeleten élénkülhet meg az északkeleti szél.
Ha a hosszú hétvége időjárására vagy kíváncsi, kattints időjárás aloldalunkra!
A legalacsonyabb éjszakai hőmérséklet általában -8 és -13 fok között valószínű, de a vastagabb hóval fedett tájakon -15, -20 fok is lehet. A legmagasabb nappali hőmérséklet szerdán -2 és -6 fok között alakul.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








