A hidegpárna miatt napokig marad a szürkeség, a karácsony pedig az átlagosnál melegebb lehet.
Jővő áprilisra összeáll a teljes kép az öt új múzeumi épületről, amely a Liget Budapest projekt része lesz - jelentette be az InfoRádió Aréna című műsorában a Szépművészeti Múzeum főigazgatója, a Liget Budapest projekt miniszteri biztosa. Baán László tarthatónak látja a múzeumi negyed 2018 tavaszi átadását. Beszélt a Szépművészeti Múzeumban péntektől látogatható Rembrandt-kiállításról is.
A végéhez közeledik a városligeti múzeumi negyed új épületeire kiírt tervpályázat elbírálása - mondta az InfoRádió Aréna című műsorában Baán László, a Liget Budapest projekt miniszteri biztosa.
- fogalmazott a miniszteri biztos.
A Városliget zöldterületének fejlesztésével párhuzamosan öt új, legfeljebb 25 méter párkánymagasságú múzeum épül a park szélein és a Városligetben lévő, de elbontásra ítélt épületek helyén. A Néprajzi Múzeum, a FotóMúzeum Budapest és a Magyar Építészeti Múzeum az Ötvenhatosok terén, a Magyar Zene Háza a ma már romos Hungexpo épületek helyén, az Új Nemzeti Galéria pedig a Petőfi Csarnok helyén épül fel 2018 tavaszáig.
Baán László kiemelte: négy épület esetében minden bizonnyal eredményt hirdetnek majd, az új Nemzeti Galéria esetében azonban a zsűri azt mondta, hogy nem érkezett igazán kiemelkedő pályamű.
Baán László beszámolt arról, hogy ezúttal egy meghívásos pályázatot írnak ki.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
- tette hozzá.
A Városliget fejlesztése már idén elkezdődött, a megnövelt költségvetésből gazdálkodó Főkert több ezer új növényt ültetett ki a parkba, elindult a Városligeti-tó rehabilitációja és vízminőségének javítása, megújult a leromlott állapotú padok nagy része, és még idén felújítják az Iskolások játszóterét, de 200 új hulladékgyűjtő is kikerül a ligetbe, ahol a járdák burkolatának javítása, cseréje is megtörténik majd.
Baán László beszélt a Szépművészeti Múzeumban péntektől látogatható Rembrandt-kiállításról is. A tárlat több mint 100 festő 178 alkotását vonultatja fel. A közönség húsz Rembrandt-művel és három Vermeer-festménnyel találkozhat.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








