Kalotaszeg és környéke már évszázadok óta komoly szereplőnek számít az erdélyi gasztronómiában.
A kormányzat a legnagyobb összeget, 6,446 milliárd forintot a Forma-1 Magyar Nagydíjra fordította tavaly a költségvetés 12,264 milliárd forintos keretű turisztikai előirányzatából - ismerteti a csütörtöki Világgazdaság.
A napilap cikke szerint ezt a nemzeti fejlesztési miniszter a parlament honlapján közölte egy képviselői kérdésre adott válaszában. Németh Lászlóné leírta, hogy a pénzt a rendezői jogdíjra, a közvetítői jogdíj 50 százalékának kifizetésére, illetve a versennyel összefüggő stratégiai célok megvalósítására költötték. A Magyar Turizmus Zrt. külképviseletein keresztül akciókkal ösztönzött a futam látogatására, ennek köszönhetően 35 százalékkal több jegyet értékesítettek tavaly a külföldieknek.
A turisztikai célirányzatra eredetileg 11 milliárd forintot szántak, a végül megemelt összegből a második legtöbbet, 5 milliárd forintot marketing célokra fordították. A sármelléki repülőtér 150, a debreceni 49,2 milliót kapott, a 2012. évi Túraautó Világbajnokság megrendezésének támogatására 100 milliót adtak és ugyanennyit szántak a kulturális turisztikai fesztiválokra - ismerteti a Világgazdaság.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Fontos döntést kell meghozni a nyugdíjjal kapcsolatban
- Világrekorder viadal kezdődik a Balatonon
- Lehet számolgatni a Superchargereknél
- Figyelmeztetés: veszélyes járművek bukkannak fel a hazai utakon
- Kissé kettészakad az ország – ezt tartogatja az időjárás
- Önálló fővárosi listát állít a Momentum – mutatjuk a jelölteket