A Magyar Nemzeti Üdülési Alapítvány Őszi kirándulás pályázatán több mint 16 ezren jutottak ismét táborozási lehetőséghez, ezzel több mint 30 ezerre nőtt azoknak a gyermekeknek a száma, akik az Erzsébet-program keretében kedvezményesen táboroznak az idén - közölte az alapítvány.
Az őszi kirándulásra a megjelölt határidőig, szeptember 10-ig csaknem hatszáz pályázat érkezett az iskoláktól a Magyar Nemzeti Üdülési Alapítványhoz, a legtöbb Pest, Bács-Kiskun, Jász-Nagykun-Szolnok, Fejér, Szabolcs-Szatmár-Bereg és Borsod-Abaúj-Zemplén megyéből. A részt vevő gyermekek száma meghaladja a 16 ezret.
A pályázatra alap- és középfokú közoktatási intézmények 1-12. osztályosokból álló iskolai csoportokkal jelentkezhettek. A nyertesek kirándulás megszervezéséhez kapnak támogatást, amely állami tulajdonban lévő Erzsébet-táborokban vehető igénybe, tanulónként ezer forint önrész befizetésével.
A diákok teljes ellátással négy napot tölthetnek együtt társaikkal az ország különböző pontjain megtalálható táborokban: egyebek között Balatonberény, Csopak, Fonyódliget, Fadd vagy Vajta településeket és azok környékét fedezhetik fel.
Az Erzsébet-tábor a nyár folyamán több mint 14 ezer gyermek számára tette lehetővé, hogy szünidejüket csoportos, valamint tematikus - sport- és művészeti - táborokban töltsék.
Hamarosan már nem csak a szupergazdagok kiváltsága lesz: ennyibe kerül egy jegy a fapados űrutazásra
A HALO Space tervei szerint 2026-tól kezdődően kereskedelmi repüléseket indít a világűrbe.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Önálló fővárosi listát állít a Momentum – mutatjuk a jelölteket
- Ismét emelkedtek a casco-díjak, az ügyfelek is egyre óvatosabbak
- Kizuhant egy kisgyerek egy emeletes ház ablakából Budapesten
- Magyar győzelemmel avatták fel a vadonatúj Alba Arénát
- Nagyobb repülők közlekednek Debrecen és München között
- Még sajátjait sem engedi külföldre utazni a Kreml