Egyre népszerűbb Bécsben a visszavitelmentes autókölcsönzés: naponta átlagosan 80 új ügyféllel bővül a szolgáltatást igénylők köre.
A Car2go nevű cég félezer Smart kocsival áll a városban a gyaloglás, vagy a tömegközlekedés helyett kölcsönautózni vágyók rendelkezésére. Az autókat nem kell visszavinni arra az állomásra, ahol kölcsönvették őket, bárhol leállíthatók. Az ügyfelek telefonon igényelhetik őket. Az óránkénti díj 12 euró 90 cent, egy teljes napra 39 eurót kell fizetni. A díjban benne van az üzemanyag ára is és természetesen minden más költség: biztosítás, súlyadó, karbantartás.
A szolgáltatás célja az üzleti siker mellett nem mellékesen az, hogy csökkenjen Bécs autóforgalma, és annak révén a légszennyezés - adta hírül az austriantimes.at című osztrák honlap.
Ausztriában van országos méretű kocsikölcsönző 90 állomáshellyel, ám annak autóit nem hagyhatják bárhol a kölcsönzők, hanem csakis valamelyik állandó szolgáltatási ponton. A Carsharing.at cégnek 10 ezer ügyfele van, 200 autón osztozkodhatnak.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








