A Ryanair nem hajlandó többet fizetni a repteret működtető Budapest Airportnak, ezért kell gyalogolniuk az utasoknak a repülőgépekig - írja a Népszava.
A lap emlékeztet arra az új rendszerre, hogy az utasokat 45 perccel a járat indulása előtt kiterelik a terminálról a reptéri betonra, így gyakorlatilag az időjárástól függetlenül, gyalogosan kell megközelíteniük a repülőgépet.
Hardy Mihály, a Budapest Airport kommunikációs igazgatója elmondta: semmi meglepő nincs a Ryanair gyakorlatában, mindenhol ezt a módszert alkalmazzák. Most a 2-es terminálon az Easyjet is hasonló kiszállást kért a schengeni államokból érkező utasok esetében. Máshol azért nem okoz problémát a Ryanair eljárása, mert általában elhagyott katonai bázisokon, repülőtereken szállnak fel és le.
A gyalogos ki-beszállással 20-30 eurócentet spórolnak meg utasonként és járatonként.
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








