2 °C Budapest

Hatalmas siker: milliók látják a magyar ingyenreklámot

2012. május 11. 05:32

Komoly ingyenreklámhoz jut a magyar turizmus azzal, hogy 800 németországi McDonald's gyorsétteremben vetítik a hazai utazási célpontokat bemutató videókat - értesült a Pénzcentrum.hu. A német piac kiemelt fontosságú a magyar turizmus szempontjából, hiszen az országból érkező turisták évente közel 2 millió vendégéjszakát töltenek nálunk.

Tízmilliónál is több emberhez juthatnak el a Magyarországról szóló turisztikai bemutatófilmek Németországban. A helyi McDonald's étteremláncban ingyen vetíti a videókat a Magyar Turizmus (MT) Zrt. - értesült a Pénzcentrum.hu

Az MT Zrt. lapunkat úgy tájékoztatta: az ingyenes hirdetési lehetőségre korábbi németországi médiaügynökségi partnerük hívta fel a figyelmet. A turisztikai képviselet hosszú távú együttműködési megállapodást kötött a McDonald's németországi éttermi hálózatával. A megállapodás értelmében a Magyar Turizmus Zrt. filmjeiből összevágott Magyarország-spotok kerülnek bemutatásra a McDonald's éttermeiben, folyamatosan ismételve.

Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy több mint 800, területileg szegmentált németországi McDonald's egységben láthatóak a hazai tematikus spotok Budapest, valamint aktívturizmus témában. A németországi képviselet nagy várakozással tekint a mintegy 3 milliárd eurós éves forgalmat lebonyolító hálózattal való együttműködésre, amire minden ok megvan, hiszen a közösen meghatározott hat hónapos időszak alatt a nézőszám (elérés) akár a tízmilliós álomhatárt is átlépheti, főleg ha számításba vesszük, hogy a hálózatnak Németországban 60 ezer alkalmazottja és átlagosan napi 2,76 millió vendége van. Így az együttműködés alapján kapott média-megjelenés értéke euró százezrekben mérhető.

Németországból jön a legtöbb utazó

Magyarország legfontosabb turisztikai küldőpiaca továbbra is Németország, ráadásul a hazai gyógyszállodák is a német vendégeknek köszönhetik a legtöbb külföldi vendégéjszakát. Tavaly 516 ezer német turista érkezett hazánkba, akik összesen 1,9 millió vendégéjszakát töltöttek el a magyar kereskedelmi szálláshelyeken. A Központi Statisztikai Hivatal (KSH) legfrissebb tájékoztatása szerint 2012 első három hónapjában 259 ezer vendégéjszakát töltöttek el a németek a magyar kereskedelmi szálláshelyeken - ez 7 százalékos növekedést mutat az előző évhez képest.

A német turisták külföldi utazásainak egyik fő motivációja az egészségturizmus, a német utazók turisztikai költésüknek 15 százalékát egészségmegőrzésre fordítják. Szakértői vélemények szerint Magyarországnak a kedvező ár-érték arányú, jól meghatározott betegségtípusok alapján szegmentált, személyre szabott gyógyturisztikai szolgáltatások terén van érvényesülési lehetősége a német piacon. Az elmúlt évek fontos tendenciája, hogy a nagyobb hazai kulturális rendezvények - leginkább a fesztiválok- is vonzóak a német fiatalok számára.

Ez lenne a magyarok új őrülete: hasznos hobbi törhet be a piacra

Most néhány kattintással bárki madárodú örökbefogadóvá válhat - ezzel bepillantást nyerve tollas barátaink magánéletébe.

Új őrület hódít a magyarok körében: teljesen rákattantak ezekre az italokra

A hazai kézműves sörök világa hatalmas fejlődésen ment keresztül az elmúlt évtizedben - a sörkedvelők legnagyobb örömére.

Magyarok milliói vágják maguk alatt a fát: csúnyán ráfizethet, aki így fűt 2022 telén

A téli időszakban, fűtésszezonkor az ország légszennyezettségének mintegy 83-85 százalékáért felelős a lakossági fűtés.

Megszólalt a magyar befektetési guru: a profit ne a cél, hanem az eszköz legyen

A panelbeszélgetésen megvitatták, hogy mi számít a befektetőnek, mi a fejlődés alapja, illetve hogy mi az alapja a hazai vállalkozásoknak.

Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2022. november 27. vasárnap
Virgil
47. hét
November 27.
Advent (1.)
November 27.
Nemzetközi Aura nap
Ajánlatunk
KONFERENCIA
Tovább
Agrárszektor Konferencia 2022
Az év agráreseménye, 2 nap szakma Siófokon!
Private Investor Day 2022/2.
Vegyen részt INGYENESEN a PID2022 kóddal!
EZT OLVASTAD MÁR?
Pénzcentrum  |  2022. november 26. 19:16