A Bank Austria és a Statistik Austria napokban friss elemzései szerint idén is Magyarország számít az egyik legkedvezőbb ár-érték arányú turisztikai célországnak, ahol a legtöbbet ér az osztrákok nyaralásra szánt pénze - tájékoztatta lapunkat a Magyar Turizmus Zrt.
Idén Magyarországon közel másfélszer több (!) turisztikai szolgáltatást lehet vásárolni ugyanannyi pénzből, mint a szomszédos Ausztriában. A Bank Austria számításai szerint az osztrákok kedvelt úti céljai közül a szolgáltatások kedvező árát számítva idén Magyarország az Európai Unióban abszolút piacvezető: 100 Ausztriában megkeresett euró 138-at ér, ha nálunk költik el.
A Statistik Austria kalkulációja szerint még kedvezőbb a kép vásárlóérték paritáson számítva: 50 százalékos az árelőnyünk, azaz másfélszer több turisztikai szolgáltatást tudnak vásárolni az osztrákok nálunk, mintha otthon költenék el ugyanezt a pénzt. A Bank Austria "Urlabseuro" listáján hazánkat egyedül Törökország előzi meg (143), s olyan kedvelt turisztikai célországokat hagyunk magunk mögött, mint Horvátország (137), Görögország (107), Franciaország (102) és Olaszország (99).
Tekintettel arra, hogy egybehangzó felmérések szerint az osztrákok számára nyaralási célpontjuk kiválasztásánál elsőrendű szempont a kedvező ár-érték arány, így a turisztikai főszezon előtt publikált számítások igen biztatóak az Ausztriából várható vendégforgalmunk idei alakulását tekintve is.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








