A Széchenyi Pihenő Kártya bevezetése az ütemezésnek megfelelően halad. Az első kártya kibocsájtását idén nyárra tervezik - hangzott el az új cafetéria elem előkészítéséről tartott sajtótájékoztatón Budapesten.
A Széchenyi Pihenő Kártyához adókedvezmény kötődik, utána csak a 16 százalékos szja-t kell megfizetni a munkáltatónak, egyéb közteher nem érinti. A kedvezményesen juttatható összeg évi 300 ezer forint. Előnye, hogy alacsony jutalékrendszer kapcsolódik hozzá, így a szolgáltatók számára kedvező megoldás. A kártyarendszer bevezetésének egyik célja a használat költségének minimalizálása, és költségviselés tekintetében az egyes szereplők terheinek szétosztása.
Szathmáry Kristóf, a Nemzetgazdasági Minisztérium (NGM) belgazdaságért felelős államtitkára hangsúlyozta: eddig több intézmény is érdeklődött a kártyakibocsátásról, hivatalos levélben elsőként az OTP jelezte ez irányú szándékát a tárcánál és a Magyar Kereskedelmi és Engedélyezési Hivatalnál. Az állami nagyfoglalkoztatók közül eddig a MÁV Zrt. jelezte csatlakozási szándékát.
Kovács Antal, az OTP Bank vezérigazgató-helyettese bejelentette, hogy az OTP Pénztárszolgáltató Zrt. (OTPP) elsőként indul el a Széchenyi Pihenő Kártya rendszerének kiépítésével. Elmondta, hogy az adminisztratív terheket és költségeket minimálisra csökkentő kártya - várakozásaik szerint - gyorsan népszerűvé válik majd mind a szolgáltatók, mind a munkáltatók körében. "Az OTP Széchenyi Pihenőkártya egyszerűbb, olcsóbb és biztonságosabb lesz, mint a ma használatos üdülési csekkek. Az első kártya kibocsátását idén nyárra tervezzük" - tette hozzá.
Az OTP megkezdte az elfogadóhelyek toborzását, a Pénztárszolgáltató honlapján már várják a jelentkezéseket, itt az elfogadóhelyi szerződések is letölthetők. Kovács Antal elmondta: céljuk, hogy az OTP Széchenyi Pihenő Kártyát a lehető legszélesebb körben, az ország egész területén elérhetővé tegyék ügyfeleik számára.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
Horváth Gergely, a Magyar Turizmus Zrt. vezérigazgatója szerint a Széchenyi Pihenő Kártya koncepciója jól illeszthető a nemzeti turisztikai marketingszervezet stratégiai céljához, amellyel a belföldi utazás mozgalommá, értékké és trenddé válhat. Fontos, hogy a belföldi utazás ne csak azok körében legyen társadalmilag elfogadott, akik a külföldit nem engedhetik meg maguknak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








