A magyar személyautó-piac mélyrepülése még nem állt meg. A kereskedések minden módszerrel megpróbálják a forgalmukat növelni. A Porsche Hungaria autóforgalmazó 4 évre terjesztette ki a teljes körű szervizgarancia idejét, és elindította 4+ programját, aminek köszönhetően az idősebb gépjárművek tulajdonosai is kedvezményesen vehetik igénybe a hivatalos szervizek szolgáltatásait- írja a Világgazdaság.
A hivatalos szervizekre sem bővelkedtek a munkában az elmúlt időszakban. A válság alatt több munkást kénytelenek voltak elbocsátani, hiszen a gépjárművásárlások számának csökkenésével a szervizek kihasználtsága is csökkent. Az elbocsátott alkalmazottak viszont akármilyen munkát elvállalva, több esetben sufni műhelyekben kötnek ki, ahol többször számla nélkül dolgozva nyomják le a piac árait - a magyar Gépjárműimportőrök Szövetsége szerint.
De mégis leginkább azok a kocsik hiányoznak a szervizekből, amelyeket el sem adtak a kereskedők, mondta Schiller Gábor, a Schiller Autócsalád tulajdonosa.
Szinte semmi sem fejleszti olyan gyorsan és hatékonyan a legkisebbek agyát, mint a társasjáték.
Drágulnak az ingatlanok, emelkednek a hitelkamatok: ez pedig szinte egyenes út a lakhatási válsághoz. Nálunk is működhet az, ahogy az USA-ban megoldották?
A Kickstarternek és az Indiegogonak hála a közösségi finanszírozási forma évek óta világszerte népszerű és most megérkezett Magyarországra is, a Brancs formájában
Sokan alábecsülik, mennyire lényeges alaposan átgondolni, milyen vállalkozási és azzal együtt adózási formát válasszanak induló cégük számára.
- Újabb háború robbanhat ki, ezúttal Európa nyugati felén
- Novák Katalin: az erdélyi kultúra a magyar jövő kulcsa
- Súlyosan megsérült egy gyerek a zánkai Erzsébet-táborban
- Rábólintott a globális minimumadóra az Európai Parlament
- Kirobbant a nagy vita Ausztriában a semlegesség mítoszáról
- Nagy István meghallgatása - Élelmiszerválságra készülünk
Külföldi piacra lépés 2022
Tiszaújváros – Kelet-magyarországi Gazdasági Fórum 2022


