A balatoni vendéglátók minél több vendéget szeretnének elcsábítani az év utolsó hosszú hétvégéjére. Szerveznek pálinkafesztivált, Balaton körüli maratoni futóversenyt, hajós, vitorlás és kerékpáros túrákat, de még némely strand is ki fog nyitni - írja a Napi Gazdaság.
Sternócky Balázs, a siófoki Hotel Azúr Zrt. értékesítési és marketing igazgatója elmondta, hogy telt házzal számolnak a hétvégére, és az őszi szünet hátralévő napjaiban is 70%-os lesz a kihasználtsága a wellness-szállodának.
A hosszúhétvégén lesz pálinkafesztivál, Balaton körüli maratoni futóverseny, de vitorlás, hajós és különböző távú kerékpáros túrákat is sokan kínálnak. Ha az idő jó lesz, akár egy hétre is kinyitnak a vízparti vendéglők és büfék. Szinte minden település készül valamilyen vendégcsalogató programmal. A már bezárt és téliesített létesítmények többségét - strandokat és hajóállomásokat - ismét alkalmassá tesznek a vendégek fogadására.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








