BMW: gőzük sincs a vevőknek, hogy melyik a meghajtott tengely

Pénzcentrum
2010. március 23. 14:32

Nemrégiben nagy bejelentést tett a bajorországi autógyár, a BMW. A német gyár vezérigazgatója közölte, hogy a jövőben a BMW egy új, legkisebb modelljénél szakít az eddigi hagyományokkal, és hátsó tengely helyett az első kerekeket fogja meghajtani.

Különböző internetes fórumokon az autófanatikusok egy része szinte azonnal felháborodott a luxusmárka mérnökeinek döntésén. Bár a BMW-rajongók egy részében megütközést kelthet a változtatás, a piaci felmérések azt mutatják, hogy a bajor autók iránt emiatt nem fog csökkeni a kereslet.

Legutóbb maga Norbert Reithofer vezérigazgató mutatta be azokat a vizsgálati adatokat, melyek szerint a hátsókerék-hajtással készülő 1-es BMW-k tulajdonosainak 80%-a abban a hitben él, hogy az autójuk elsőkerék-hajtású. Éppen ezért a vezérigazgató nem aggódik az autógyár hagyománytörése miatt - írja a MotorAuthority.

Úgy tűnik tehát, hogy a vásárlók legnagyobb részét egyáltalán nem érdekli, hogy az autón melyik kerekek vannak meghajtva. A BMW marketingeseinek ezért várhatóan nem lesz nehéz szembemenni a gyártó jelenleg a hátsókerék-hajtásról képviselt marketingszövegével, mely az 1-es sorozat esetén így hangzik: a hátsókerék-meghajtása nem csak az egyenletes tömegelosztásban játszik fontos szerepet, hanem részben ennek köszönhetően képes a BMW 1-es Cabrio minden manőver esetén dinamikusan reagálni. Az eredmény? Egyedülálló agilitás, tökéletes kezelhetőség és pontos kormányzás. Más szavakkal: színtiszta vezetési élmény.

Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2021. június 25. péntek
Vilmos
25. hét
Június 25.
Vitiligo világnapja
Június 25.
Barlangok napja
Június 25.
Tengerész világnap
KONFERENCIA
Tovább
Sustainable World 2021
Fenntartható befektetések, piaci lehetőségek: varázsszó az ESG
EZT OLVASTAD MÁR?