Nemrégiben nagy bejelentést tett a bajorországi autógyár, a BMW. A német gyár vezérigazgatója közölte, hogy a jövőben a BMW egy új, legkisebb modelljénél szakít az eddigi hagyományokkal, és hátsó tengely helyett az első kerekeket fogja meghajtani.
Különböző internetes fórumokon az autófanatikusok egy része szinte azonnal felháborodott a luxusmárka mérnökeinek döntésén. Bár a BMW-rajongók egy részében megütközést kelthet a változtatás, a piaci felmérések azt mutatják, hogy a bajor autók iránt emiatt nem fog csökkeni a kereslet.
Legutóbb maga Norbert Reithofer vezérigazgató mutatta be azokat a vizsgálati adatokat, melyek szerint a hátsókerék-hajtással készülő 1-es BMW-k tulajdonosainak 80%-a abban a hitben él, hogy az autójuk elsőkerék-hajtású. Éppen ezért a vezérigazgató nem aggódik az autógyár hagyománytörése miatt - írja a MotorAuthority.
Úgy tűnik tehát, hogy a vásárlók legnagyobb részét egyáltalán nem érdekli, hogy az autón melyik kerekek vannak meghajtva. A BMW marketingeseinek ezért várhatóan nem lesz nehéz szembemenni a gyártó jelenleg a hátsókerék-hajtásról képviselt marketingszövegével, mely az 1-es sorozat esetén így hangzik: a hátsókerék-meghajtása nem csak az egyenletes tömegelosztásban játszik fontos szerepet, hanem részben ennek köszönhetően képes a BMW 1-es Cabrio minden manőver esetén dinamikusan reagálni. Az eredmény? Egyedülálló agilitás, tökéletes kezelhetőség és pontos kormányzás. Más szavakkal: színtiszta vezetési élmény.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








