A nyáron célzott akcióval is fellépnek a parkolóhelyeket indokolatlanul foglaló, elhagyott autók ellen.
A vevők szerint túlságosan drágák a hibrid modellek, ami világszerte gátolja a csendesebben és zöldebben ketyegő autók elterjedését - áll a Világgazdaság elemzésében. A roncsautó programok által generált kereslet ereje is kezd alább hagyni, az emelkedő megélhetési költségek miatt a vevők képtelenek olyan mélyen a pénztárcájukba nyúlni, mint korábban.
A közép-kelet-európai régióban még mindig elenyésző a hibridek összes eladásra vetített piaci részesedése. Mindössze Ausztriában (1,36 %) és Horvátországban (1,77 %) haladja meg az 1 %-ot, hazánkban 0,38 % ez az érték. Sokkal aggasztóbb a román hibrid-piac, a statisztikák szerint 2009 első nyolc hónapjában 16 ilyen jármű talált gazdára az országban.

Az osztrákok több mint 3 ezer hibridet vásároltak idén augusztus végéig, őket követi 500 darab feletti eladásokkal Horvátország és Csehország. A lengyelek és a szlovének is megelőztek minket ebben a tekintetben, Magyarországon 231 hibrid gurult ki a szalonokból, amivel Szlovákiát és Romániát tudtuk magunk mögé utasítani.
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








