Jó ideje ismert, hogy a fogyasztási limitek bevezetésének és a CO2 kibocsátási szintek korlátozásának hatására a Ferrari is megkezdte a hibrid rendszerek fejlesztését. Az idei Frankfurti Autó Kiállításon Amadeo Felisa, az olasz autógyár igazgatótanácsának tagja kijelentette, hogy az első ilyen Ferrari modellben nagy valószínűséggel egy 12 hengeres benzineshez csatlakozik majd az elektromotor.
A károsanyag-kibocsátás korlátozása során az első ágazat, amely a szabályozók célkeresztjébe kerül, nem más, mint az autóipar. A szűk piaccal és kizárólag nagyteljesítményű sportautókkal rendelkező Ferrari számára katasztrofális hatással lehet a szigor, mivel más gyártóknak a kisautók révén lehetőségük nyílik a flotta fogyasztási átlagának csökkentésére.
A Ferrarinak nem jönnek jól a megszorítások, mivel kénytelenek a fogyasztás csökkentését és a károsanyag-kibocsátását visszaszorító fejlesztéseket a sportautókon úgy végrehajtani, hogy a teljesítmény ne szenvedjen csorbát. A felső vezetés nem rejti véka alá, hogy nehéz kihívás előtt állnak, de nem ijednek meg a feladattól.

Felisa szerint az első Ferrari hibridben nagy valószínűséggel V12-es motor dübög majd, de az autó piacra dobása a gőzerővel folyó fejlesztések ellenére is még várat magára. A jelenlegi akkumulátorok még nem érik el azt a színvonalat, amit a gyártó képvisel, ezért nem akarják elsietni a modell bevezetését.
A hibridek megjelenése előtt olyan berendezéseket tesztelnek, mint a motor stop-start rendszer, valamint tökéletesíteni kívánják a közvetlen befecskendezések technológiát is.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Egy jó szörp titka: így lett a házi receptből sikeres vállalkozás
A semmiből indulva vált országosan ismert prémium márkává a Mayer szörp.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


