Szakértők szerint csak egyféleképpen sikerülhet talpra állítani az országot
Már most gondolni kell arra, mi lesz a járvány után.
Már most gondolni kell arra, mi lesz a járvány után.
Már most el kell kezdeni a felkészülést az újrakezdésre.
Az idei év első nyolc hónapjában 889 járművezetőt büntettek meg.
Nem lesz ebből gond?
Méghozzá kétszer annyit, mint öt éve.
Vagyonokba kerülhet, ha így engeded el a gyereket.
Az új autók eladásának 2009 óta tartó mélyrepülése miatt alig 9 ezer háromévesnél fiatalabb személyautó közül válogathatnak az érdeklődők a tavalyelőtti csaknem 20 ezer helyett.
Az évente 60-80 ezer roncsautóvá romló gépjárműnek alig harmadától válnak meg törvényesen a tulajdonosok, a többi illegális bontóba kerül - írja a Népszabadság szerdán.
A legálisan működő autóbontók egyik legnagyobb problémája, hogy az országot valósággal ellepik a törvénytelenül működő telephelyek. Egy engedéllyel működő autóbontóra négy illegális szereplő jut a piacon - írja a Világgazdaság.
Mintegy 15-20-kal jobban fogynak a használtautók Magyarországon az egy évvel korábbi eladásokhoz képest. A nyugat-európai roncsprémiumok itthon is éreztetik hatásukat - írja a Napi Gazdaság.
Két hét alatt mind egy szálig elfogyott a romániai roncsprémiumprogram keretében bevezetett ötvenezer magánszemélyeknek szánt értékjegy. A papírok most a spekulánsok kezeiben bukkannak fel újra
A PricewaterhouseCoopers szakértői szerint 2010 is kihívásokkal telinek ígérkezik az európai autóipar számára. Az eladási mutatók várhatóan elmozdulnak a holtpontról.
Fékhiba, kopott gumi, rossz világítás, recsegő kormánymű, rossz biztonsági öv, csak néhány azokból a hibákból, amelyek közrejátszhatnak a halálos balesetek kialakulásában, vagy az egyébként csak személyi sérüléssel járó balesetek súlyosbodásában.
Tavaly év vége után csökkenő mértékben ugyan, de folytatódott az európai autópiac dinamikus bővülése idén januárban. Sok európai országban kétszámjegyű az újautó-eladások bővülési üteme, azonban intő jel, hogy a legnagyobb európai autóértékesítési piacon, Németországban csökkentek az eladási számok.
Mintegy harmadával esett vissza tavaly az új tehergépjárművek eladása Európa szerte, minden országot, és minden szektort negatívan érintve - jelentette be kedden az európai autógyártók szövetsége.
Megkésve követi az orosz kormány a nyugat-európai országok példáját és roncsautóprogramot indít. Nem csak a késlekedés, de a megvalósítás is egyedire sikeredett, korlátozták a programban elérhető típusokat, és nem minden kereskedés vesz részt az akcióban.
A roncsautótól meg lehet szabadulni a törvényes utat végigjárva, vagy a rövidebb és olcsóbb, de illegális és környezetszennyező megoldást választva. Utóbbira több a példa hazánkban.
Javarészt a roncsautó-prémiumnak köszönhetően 31,6%-kal növekedtek az újautó-értékesítések októberben, ezzel az autóeladások idei rekordot döntöttek Nagy-Britanniában.
A vevők szerint túlságosan drágák a hibrid modellek, ami világszerte gátolja a csendesebben és zöldebben ketyegő autók elterjedését. A roncsautó programok által generált kereslet ereje is kezd alább hagyni, az emelkedő megélhetési költségek miatt a vevők képtelenek olyan mélyen a pénztárcájukba nyúlni, mint korábban.
Szlovákia nem tervezi a költségvetés által támogatott autócsere-program harmadik fordulóját, mert az eddigiek felemás eredményt hoztak. Az igaz, hogy a második program során július végéig 36 600 gépkocsit rendeltek meg a vevők, ám annak csak 9,19 százalékát - tehát 2654 darabot - gyártották Szlovákiában. Az ellenzék szerint ezzel a kormány a hazai gyártók és kereskedők helyett a külföldieket támogatta.