Nagy parkolási szigor élesedik Budapesten: nincs kibúvó, simán elviszik az autót
A nyáron célzott akcióval is fellépnek a parkolóhelyeket indokolatlanul foglaló, elhagyott autók ellen.
A nyáron célzott akcióval is fellépnek a parkolóhelyeket indokolatlanul foglaló, elhagyott autók ellen.
Az Építési és Közlekedési Minisztérium új intézkedésekkel, szankciókkal kívánja visszaszorítani a közutakon hátrahagyott járművek számát.
A MOHU lapunk kérdésére leszögezte: egy roncsautó leadása nem kerülhet pénzbe a hulladékbirtokosnak, a tréleres szállítási költségeket a vállalat állja.
Az ilyen sorsukra hagyott kocsik a szervezett embercsempészet mementói az út szélén, árkokban.
Több vállalat is arra panaszkodott, hogy a jogi hiányosságok miatt nagyon nehéz elszállíttatni a vásárlók elől helyet foglaló, üzemképtelen autókat.
Tavalyhoz képest jóval több szabálytalanul parkoló és roncsautót szállítottak el a budapesti kerületekben - derült ki az önkormányzatok válaszaiból.
A bontósok szerint teljesíthetetlenek a feltételek, így nem írtak alá. Csak az az alkatrész lehet az övék, amire nem tart igényt a Mol hulladékkezelő cége.
Már most gondolni kell arra, mi lesz a járvány után.
Már most el kell kezdeni a felkészülést az újrakezdésre.
Az idei év első nyolc hónapjában 889 járművezetőt büntettek meg.
Nem lesz ebből gond?
Méghozzá kétszer annyit, mint öt éve.
Vagyonokba kerülhet, ha így engeded el a gyereket.
Az új autók eladásának 2009 óta tartó mélyrepülése miatt alig 9 ezer háromévesnél fiatalabb személyautó közül válogathatnak az érdeklődők a tavalyelőtti csaknem 20 ezer helyett.
Az évente 60-80 ezer roncsautóvá romló gépjárműnek alig harmadától válnak meg törvényesen a tulajdonosok, a többi illegális bontóba kerül - írja a Népszabadság szerdán.
A legálisan működő autóbontók egyik legnagyobb problémája, hogy az országot valósággal ellepik a törvénytelenül működő telephelyek. Egy engedéllyel működő autóbontóra négy illegális szereplő jut a piacon - írja a Világgazdaság.
Mintegy 15-20-kal jobban fogynak a használtautók Magyarországon az egy évvel korábbi eladásokhoz képest. A nyugat-európai roncsprémiumok itthon is éreztetik hatásukat - írja a Napi Gazdaság.
Két hét alatt mind egy szálig elfogyott a romániai roncsprémiumprogram keretében bevezetett ötvenezer magánszemélyeknek szánt értékjegy. A papírok most a spekulánsok kezeiben bukkannak fel újra
A PricewaterhouseCoopers szakértői szerint 2010 is kihívásokkal telinek ígérkezik az európai autóipar számára. Az eladási mutatók várhatóan elmozdulnak a holtpontról.
Fékhiba, kopott gumi, rossz világítás, recsegő kormánymű, rossz biztonsági öv, csak néhány azokból a hibákból, amelyek közrejátszhatnak a halálos balesetek kialakulásában, vagy az egyébként csak személyi sérüléssel járó balesetek súlyosbodásában.