Az eladási statisztikák nem csak hazánkban, hanem az egész kontinensen, sőt a tengerentúlon is lehangolóak. A gazdasági válság és a bizonytalan jövő miatt egyre kevesebben szánják rá magukat az autóvásárlásra, az emberek örülnek, ha megmarad a munkahelyük. A Chrysler vad akciózásba kezdett a pangó amerikai piacon és az elmúlt hónapban autónként átlagosan 5 566 dollár (1,37 millió forint) kedvezményt adtak a vásárlóknak.
Az előző év azonos időszakához képest 44 %-kal csökkentek a gyártó eladásai, ami önmagában katasztrofálisnak mondható, de ha figyelembe vesszük, hogy a versenytársak még nagyobbat buktak, akkor megállapítható, hogy nőtt a Chrysler piaci részesedése. Februárban sikerült megelőzni a szintén eladási gondokkal küzdő Fordot, a siker részben a kedvezményeknek tulajdonítható.
Az akciózás nem egyedülálló a piacon, az iparági átlag autónként 2914 dollár (717 ezer forint) volt februárban. A kedvezményeken túl a kedvező finanszírozási ajánlatokat is figyelembe véve számos új autó vételára 20 ezer dollár (4,92 millió forint) alatt maradt. Az amerikai gyártók magasabb összegű engedményeket adnak, mint a japán versenytársak, de magasabb előállítási költségek mellett is dolgoznak.
A januári statisztikák még 55 %-os visszaesést mutattak, amihez képest a februári 44 % jelentős előrelépésnek tekinthető. Ha még jobban visszamegyünk az időben, akkor megállapíthatjuk, hogy a kedvezményeket a legjobb években is hasonlóan kezelték. 2004-ben az átlagos kedvezmény 2 459 dollár (605 ezer forint) volt és abban az évben is a Chrysler adta a legnagyobb engedményt, autónként 3 850 dollárt (947 ezer forintot).

Nem fogod elhinni, mit találtak a müncheni reptéren egy bőröndben: eléggé meglepődtek a biztonságiak
Repülőtéri poggyászból mentettek ki egy albínó aligátort a müncheni repülőtéren.
Hivatalosan is elindította befektetési kampányát a Brancs közösségi piactér, amely rekordérdeklődéssel zárta az előregisztrációs kampányát.
Év végén két újabb izgalmas kampány ért el kiemelkedő sikereket a Brancs piacterén.
Most viszont bemutatunk 3 olyan projektet, amikről valószínűleg sokat fogunk még hallani 2023-ban!
A könyv szerzőjét, Zubreczki Dávidot kérdeztük a balatoni fejlesztésekről, a városnézésről, építészetről és hogy mitől lenne élhetőbb Budapest. Interjú.
-
Alapanyagtól a vásárlóig: így áll a fenntarthatósághoz a piacvezető kiskerlánc
A Lidl Magyarország a környezettudatosság mellett érvel.
- Rasszista támadások Vinícius Júnior ellen
- 16. lett új sportágában Gareth Bale
- Egyhetes nemzeti gyász Törökországban, háromezer fölött a halálos áldozatok száma
- Látványos fejlesztésekkel folytatják a Nyugati pályaudvar felújítását – fotók
- Harangi Szabolcs: két út van kivédeni, hogy ekkora pusztítást végezzen egy földrengés
- Földrengés: több ezer halálos áldozat, nagy erőkkel keresik a túlélőket – a nap hírei
Digital Transformation 2023
Sustainable Tech 2023
Biztosítás 2023


