Hogy mennyire nem kelendőek a csőd szélén táncoló amerikai autógyárak részvényei? Egyáltalán nem. Az olasz Fiat ugyanis 35 százalékos részesedést szerzett a Chryslerben, anélkül, hogy akár egy dollárt is fizetne érte!
A két autógyár közötti megállapodás értelmében a Fiat 35 százaléknyi paketthez jut a Chryslerben. Cserébe az amerikai gyár a kis autók gyártásához szükséges technológiákhoz fér hozzá, valamint segítséget kap a Fiattól az eladási csatornák bővítéséhez az európai kontinensen.
A Chrysler elnök vezérigazgatója nem titkolta örömét a megállapodást követően. Bob Nardelli szerint nem csak a cég előtt nyílnak óriási lehetőségek azzal, hogy betömködhetik a termékpalettában fennálló lyukakat és utolérhetik amerikai vetélytársaikat az öreg kontinens eladásai tekintetében. Előnnyel kecsegtet az együttműködés az amerikai állam számára is, hiszen hosszútávon működőképes és nyereséges lehet a cég, helyreállhat a benne megingott bizalom és számos amerikai feje fölül múlik el a munkanélküliség rémképe.
Nem meglepő módon a United Auto Workers szakszervezet is áldását adta a frigyre. Szakértők azonban arra figyelmeztettek, hogy hiába javul hosszú távon a Chrysler túlélési esélye, ha rövid távon nem megoldott a cég finanszírozása és masszív tartozásainak kiegyenlítése.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








