Leállt a termelés a Suzuki gyárban, a General Motors olajjal megy tovább, az Audit pedig nem érinti a gázkorlátozás - írja a Világgazdaság.
Az Audi gyárban távfűtés van és csak egyes gyáregységeknél kell gázt használni - magyarázza a helyzetet a lapnak Lőre Péter PR-igazgató. Így akkor sem lesz probléma a termeléssel, ha jövő héten folytatódik a termelés a téli leállás után, hiszen az Audi mindössze 50 köbméter gázt használ óránként a termeléshez.
Nem úgy mint a Suzuki gyár, ahol a szokásos 4500 köbméter gáz helyett csak 2000 köbméter érkezett óránként a gázkorlátozás miatt, ezért tegnap 10 órától le kellett állítani a termelést. Az alkalmazottakat azzal az ígérettel küldték haza, hogy hétfőtől tovább folytatódhat a termelés, egyrészt mert a gyár vezetői bíznak benne, hogy addigra rendeződik a helyzet, továbbá pedig válságstratégiát készítenek a termelés tovább folytatásának módjáról a gázkorlátozás ellenére.
Nem csökkent a termelés a szentgotthárdi General Motorsban, mivel az Audi Hungáriához hasonlóan a GM üzemeiben is kevés gázt használnak. Ráadásul a tegnap reggeli értesítés után megoldották, hogy a fűtés ne gázzal hanem olajjal illetve elektromos energiával történjen.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








