Beindult a sztrádaavatási szezon hazánkban, mától a hónap minden keddjére jut egy szalagvágás. Ma helyezik forgalomba az M0-ás keleti szektorának 26,5 kilométeres szakaszát, a jövő héten az M6-os autópálya M0-ás és érdi tető közötti szakaszát, majd a Megyeri hidat vehetik birtokba a közlekedők - írja a Világgazdaság.
Az idei évben átadni tervezett öt projektből már csak egy 1 kilométeres szakasz, az M7-es Letenye-országhatár közötti a Mura-hidat is magában foglaló pályaszakasz hiányzik. A dolog szépséghibája, hogy az M6-os beruházással 2006-ban, több projekttel pedig 2007-ben el kellett volna készülni.
Jellemzően területszerzési és kisajátítási problémák miatt csúsztak a beruházások. A hálózat idén 78 kilométerrel bővül, a beruházások összértéke meghaladja a 194 milliárd forintot. Az új szakaszok átadásával hat év alatt közel a duplájára, 1100 kilométerre nőtt a magyar autópálya-hálózat hossza.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








