A bukdácsoló autópiac nem csupán a gyártók és az ott dolgozók számára jelent gyászos jövőt, az autókereskedők is nehéz időszakot élnek meg. Éppen emiatt gyakorta csupán igen alacsony haszonkulccsal tudnak megmaradni.
A Volvo ennek kapcsán jelentette be, hogy 30 százalékkal csökkenti az egyesült államokbeli márkakereskedéseit, annak érdekében, hogy megerősítse a kereskedelmi hálózatát. Ettől azt remélik, hogy a kereskedők nyereségessége emelkedni tud majd, hiszen ugyanaz a terület kevesebb üzlet között oszlik meg.
A Volvo illetékesei szerint a rossz teljesítmény a gyenge dollárra vezethető vissza. Az Automotive News szerint pedig leginkább az egyesült államokbeli értékesítés visszaesése okolható, ami a pletykák szerint a Volvo eladásához is vezethet.
A júniusi értékesítés az USA-ban 7001 egység volt csupán, amely 27 százalékkal alacsonyabb az előző évinél. Az egész évi értékesítési adat pedig 14 százalékkal kevesebb, mint tavaly. Ez a többi gyártónak is rossz hírt jelenthet, ugyanis értékesítés alapján a Volvo piaci részesedése 23 százalékos. A reménysugarat az jelentheti, hogy Európában egyelőre nem terveznek semmi ilyesmit.
Hamarosan már nem csak a szupergazdagok kiváltsága lesz: ennyibe kerül egy jegy a fapados űrutazásra
A HALO Space tervei szerint 2026-tól kezdődően kereskedelmi repüléseket indít a világűrbe.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Önálló fővárosi listát állít a Momentum – mutatjuk a jelölteket
- Ismét emelkedtek a casco-díjak, az ügyfelek is egyre óvatosabbak
- Kizuhant egy kisgyerek egy emeletes ház ablakából Budapesten
- Magyar győzelemmel avatták fel a vadonatúj Alba Arénát
- Nagyobb repülők közlekednek Debrecen és München között
- Még sajátjait sem engedi külföldre utazni a Kreml