Tovább csúszhat a Gellért és a Rác fürdő újranyitása: ez az új céldátum, ha végre megkapják a hitelt
A gyógyfürdők 60 millió eurós hitelkérelmét ugyan elutasította a kabinet, de a felújítások előkészítése ennek ellenére folytatódik.
A világpiacon túl sok féle autó van, a vevők száma azonban rohamosan csökken. Ma már nem a legjobb megoldás egy új autó piacra dobása, sőt, a gépjárműiparban dolgozók mind egyetértenek abban, hogy a gyengéknek mennie kellene, mivel az alacsony eladási szinttel csak többletköltségeket jelentenek a gyáraknak. Egy márkától viszont nem ilyen egyszerű megszabadulni...
Sokan vannak azon a véleményen, hogy a Fordnak ejtenie kellene a Mercury-t és a Volvót, bár kimondani még senki sem mondta ki. Egészen mostanáig, amikor egyre többen kezdik hangoztatni, hogy erre ténylegesen szükség lenne, az autógyárnak meg kellene szabadulnia a két márkától, ugyanis mind a kettő már csak erőlködik. A General Motors egyik alelnöke is ezt a véleményt hangoztatja, nem alaptalanul, a GM ugyanis már átélt egy ilyen helyzetet. 2005-ben vált nyilvánvalóvá, hogy a cég túl sok márkával rendelkezik, fontolóra kellett venni, hogy leépítsék azokat, amelyek nem teljesítenek az elvárásoknak megfelelően.
A korábbi divat, amikor szinten egymást érték az újonnan kiadott autók, már elmúltak, a csökkenő eladások közepedte a gyártóknak inkább azokra kell összpontosítaniuk, amelyek még képesek vonzani a vevőket, azoknak a modelleknek a gyártását pedig, amik csak döglődnek, egyszerűen meg kell szüntetni.
Az elmúlt 5 évben mind a Mercury, mind a Volvo eladásai 36 illetve 4 százalékkal estek. És még azután is, hogy a GM-nek sikerült leépítenie a veszteséges Oldsmobile részlegét, nem kevés ellenvéleménnyel mind a kereskedők, a vásárlók és az újságírók részéről is, számos olyan márka van, aminek ugyanerre a sorsra kellene jutnia.
Az alapvető probléma viszont, hogy nem könnyű egyszerűen megszüntetni vagy akár eladni egy márkát. A dolognak három akadálya is van. Egyrészt ezzel vevőket veszít a gyártó, másodsorban a kereskedőket is felbőszíti, harmadrészt pedig jelentős költségei vannak a munkavállalók elbocsátásának és a gyárépületek bezárásának is.
A bezárással a Mercury hívek nem lehet tudni, hogy melyik modellt fogják választani. Egyesek szerint a Lincoln egy alternatíva lehet, de az is lehet, hogy nagy részük átpártol egy másik gyártóhoz. Így még ha veszteséges is volt a részleg, a Ford eladások százezreitől vehet búcsút, amit a jelenlegi piaci helyzet közepedte nem biztos, hogy megtehet.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
A Ford a múlt hónapban jelentette be, hogy megszabadult a Jaguártól és a Land Rovertől, összesen 2,3 milliárd dollárt ( kapott értük az indiai Tata Motorstól. Az Aston Martin-t pedig tavaly adta el. Ezzel a Volvo maradt az egyetlen modell a prémium autók közül. Az iparági megbecsülése nagyon jó, a vevők szeretik és a törésteszteken is nagyon jó eredményeket ért el. A feltételezéseket már mind a Ford, mind a Volvo kommentálta, a két fél összecsengő nyilatkozata alapján szó sincs a márka leépítéséről vagy eladásáról.
Az viszont tény, hogy a Volvo költségei viszonylag magasak és tervbe van véve ezeknek a csökkentése az autók még elegánsabbá tételével együtt. Így egyáltalán nincs szó arról, hogy eladnák a divíziót. Bár a BusinessWeek információ szerint már erre is születtek kommentárok, sokak szerint csak egyelőre nincs szó eladásról...
A gyógyfürdők 60 millió eurós hitelkérelmét ugyan elutasította a kabinet, de a felújítások előkészítése ennek ellenére folytatódik.
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.


