A gyártó szerint kész a sorozatgyártásra a Honda FCX Clarity hidrogén üzemanyagcellás autó, mely melléktermékként vizet bocsát ki a kipufogócsövön. A legújabb fejlesztés első darabjait szerencsés amerikai vásárlók tesztelhetik. A Honda szerint ebben az évben még legalább 70 ilyen típusú autó gördülhet le a gyártósorokról.
Az autó szíve az a berendezés, amely a hidrogén és az oxigén kémiai reakciója során felszabaduló energiát alakítja át elektromos energiává. Az autó meghajtásához szükséges folyamatok melléktermékeként víz keletkezik, nincs széndioxid és egyéb káros-anyag kibocsátás. A gyártó mérései szerint egy feltöltéssel körülbelül 430 kilométert képes megtenni az autó, a gyári teszteken mért végsebesség elérte a 160 km/h-t.

A Honda fejlesztési igazgatója forradalminak tartja a hidrogéncellás autók megjelenését ezekben a nehéz időkben. Az olajárak jelentős emelkedésekor büszkék arra, hogy alternatív lehetőséget tudnak kínálni. Ezzel a fejlesztéssel hosszú távon csökkenthető a szénalapú energiaforrások felhasználása és az autózás környezetre gyakorolt hatása.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








