2007. harmadik negyedévében tovább bővült Kelet-Európában az új autók piaca, a növekedés motorját az újonnan csatlakozó államok adták. Románia, megelőzve Lengyelországot, Kelet-Európa legnagyobb autópiaca lett, itt az előző negyedévben mintegy 82 585 új személyautó került értékesítésre.
A régió harmadik legnagyobb piacát a JATO Dynamics adatai szerint hazánk adja, 44 154 eladott új autójával. A harmadik negyedév 3,8 százalékos növekedést hozott a szegmensben, az év első félévében tapasztalható visszaesés azonban összességében azt eredményezte, hogy Magyarországon az előző évben 5,9 százalékkal csökkent a forgalom.
A régióban az elmúlt negyedévben egyértelműen a Skoda volt a legkedveltebb márka, ezt szorosan követte az Opel (31 százalékos növekedés), a Volkswagen (22,3%), a Dacia és Ford. Ha a teljes évet vesszük górcső alá, akkor a sorrend annyiban változik, hogy az Opelt és a Volkswagent megelőzi a Dacia és a kedveltségi lista végére feliratkozik a Renault.
2007. harmadik negyedévében nem a top márka modellje volt a leggyakrabban értékesített autó: több mint 24 ezer eladott modelljével a Dacia Logan állt a régiós ranglista élésére. Ezt azonban, ahogy az az alábbi táblázatból is látszik, a Skoda modellek követik.
A közép-kelet európai új autó piac forgalma összességében 14,9 százalékkal bővült az elmúlt 3 hónapban, ehhez 325 062 új autó értékesítésére volt szükség. Az újonnan csatlakozók mellett a balti államok is tartották növekedési ütemüket: Litvánia például az előző év harmadik negyedévéhez képest 54,6 százalékos bővülést mutat, így az északi ország bír jelenleg Kelet-Európa leggyorsabban fejlődő piacával.
Hamarosan már nem csak a szupergazdagok kiváltsága lesz: ennyibe kerül egy jegy a fapados űrutazásra
A HALO Space tervei szerint 2026-tól kezdődően kereskedelmi repüléseket indít a világűrbe.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Mégsem a luxusüzlet kirablóit fogták el, újabb fordulat az ügyben
- Sulyok Tamás fogadta a svájci elnököt
- Babaváró hitel: nem születik baba? Íme a következmények!
- Szombat délutánig jelentkezhetnek a tévék, rádiók az NVB-nél
- Vitézy Dávid programadója: Gyurcsányozás és Budapest-ellenes minisztérium helyett a város legyen a középpontban!
- Az első 5 helyen különböző csapat pilótái végeztek - őrületesen kezdődött a kínai F1-hétvége