Néhány évvel ezelőtt, a Hyundairól, mint autómodellről még korántsem a minőség és az értékállóság jutott az autóvásárlók eszébe. A kétes hírű autógyártó modelljei sokkal inkább az olcsó megoldást jelentettek az alacsonyabb jövedelemmel rendelkező háztartások számára.
A hosszú évek autógyártási gyakorlata azonban meghozta a maga eredményét, így bár a márka még mindig enyhén az iparági átlag alatt teljesít, a Santa Fe már elnyerte a fogyasztók tetszését. Sőt a vásárlás után készített felmérések is arról tanúskodnak, hogy a modell megbízható és megfelel a felé támasztott elvárásoknak.
Az amerikai Forbes ismét rangsorolta a modelleket az alapján, hogy mekkora értéket képviselhetnek az autósok számára. A rangsor alapját a Strategic Visions eredményei adják, melyek a vezetés élményéről, a megbízhatóságról, a kereskedői kiszolgálás minőségéről, illetve a rövid- és hosszú távon felmerülő költségekről adnak információt az értékindexeken keresztül.
Másod elemként a Forbes figyelembe vette a márkával kapcsolatos fogyasztói felmérések eredményét, kiszűrve az ipari átlag alatti márkákat, ezért van az, hogy több modell esetében ez az érték azonos. A végül kapott eredményt pedig korrigálta az Automotive Leasing Guide által nyújtott adatokkal, melyek a várható amortizáció mértékét mutatják meg.
Így alakult ki a következő rangsor, melyet, habár az eredmények főként az amerikai fogyasztók értékrendszerét tükrözik, a magyar autósoknak is érdemes lehet végigböngészni, mielőtt egyik vagy másik modell megvásárlása mellett döntenek.
Az abszolút győztes a Mini Cooper, amely a BMW kiterjedt kereskedői hálózatának köszönheti sikerességét, illetve annak, hogy a vevők általában elégedettek a kiszolgálással. A Mini emellett vezeti a megbízhatósági listákat is, és hatodik éve folyamatosan győztesként kerül ki a Strategic Vision felméréséből, legalábbis, ami kategóriáját illeti.
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 19 719 484 forintot 20 éves futamidőre már 6,26 százalékos THM-el, havi 142 416 forintos törlesztővel fel lehet venni az UniCredit Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a CIB Banknál 6,78% a THM, míg a MagNet Banknál 6,87%; az Erste Banknál 6,89%, a Raiffeisen Banknál 7,00%, a K&H Banknál pedig 7,28%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
A második helyen a Lexus LS 460 végzett. A Toyota luxusmárkája éveken keresztül vezette a J.D. Powers and Associates elégedettségi felmérését, a kereskedéseket jellemző legendásan jó kiszolgálás miatt. Ehhez még hozzájárul, hogy maga az LS modell a technológiai megoldások széles körét kínálja.
Látható, hogy a legjobbak között többségben vannak a japán autók: a Toyota esetében a luxusmárka, vagyis a Lexus jött ki jól a versengésből, míg a másik nagy autógyártónál maga a Honda vívta ki a bírálók elismerését. A japán autókon kívül szinte kizárólagosan csak német modellek fértek fel a ranglistára, itt azonban főként a BMW viszi a prímet.

Kiderült, óriási változás lesz a Balatonnál: teljesen megváltozik a magyar tenger a 2025-ös szezonra
A Balatoni Hajózási Zrt. jelentős változtatásokat vezetett be a 2025-ös szezonra.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
A fiatalok vállalkozásindítását ösztönzi az OTP Bank új pályázata
OTP Junior Piacralépők címmel vállalkozói versenyt hirdetnek fiatalok számára.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


