A Vám- és Pénzügyőrség (VP) szerint az eddigi szigorú ellenőrzések és szankciók nem elegendőek, ugyanis alig csökkent az ukrán benzinturizmus az előző év hasonló időszakához képest - írja a Magyar Nemzet.
A kint kapható üzemanyag még mindig olcsóbb mint itthon, de sok "ingázó" már unja a vámosok lassú munkatempóját. Literenként 110-120 forint is lehet a különbség az itthoni és a kinti benzinárak között, vagyis még mindig megéri kint tankolni. Egyes autósok szerint ráadásul a szolgálatuk letelte után a vámosok is sokan járnak át tankolni.
Sok autós amiatt panaszkodik, hogy a hazai üzemanyagár csökkentése helyett a kormány inkább a keresetüket kiegészíteni próbálókat akarja ellehetetleníteni. A jövedéki adót tekintve az Unióban Magyarország az egyik legdrágább, így ameddig külföldön számos szükségleti cikk, a cigaretta, és a benzin is olcsóbb lesz, mindig lesz aki átjár vásárolni.
A VP szerint viszont nekik az a dolguk, hogy visszaszorítsák a jogsértő cselekményeket, és a kormány óriási pénzeket fordít a csempészet kiszűrésére. A benzin és gázolaj esetében így annyi üzemanyaggal jöhet be az országba az autós, ami a tankba fér, vagyis külön kannában már nem hozhatnak át a határon a sofőrök egy decit sem.
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








